Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 31. juli 2009

Buskerud Fylkeskommune har endelig sendt vitnemålet mitt nå, kan det virke som. Det blir spennende å se om det dukker opp




Google Mail - Vitnemål fra Gjerdes videregående skole










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Vitnemål fra Gjerdes videregående skole











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jul 31, 2009 at 8:22 AM




To:
Kari Langdahl Andresen <Kari-Langdahl.Andresen@bfk.no>






Hei,

takk for at dere endelig sender vitnemålet, jeg skal betale så fort som mulig!

Denne ordningen, med at de ti beste fra Sande VGS., kunne studere i Drammen, den
ordningen, den er det jo dere, i skoleseksjonen, som administrerer, og ikke Gjerdes VGS.


Dette fortalte du jo meg, da jeg ringte i våres, at denne ordningen fortsatt er oppe
å kjøre, en samarbeidsordning, mellom Sande VGS og Buskerud Fylkeskommune,
er vel dette snakk om, såvidt jeg husker, fra hva du sa.


Så det var ikke snakk om en ordning mellom Sande VGS. og Gjerdes VGS.,
så nå synes jeg at du gjør deg litt vanskelig.

Dere må da ha slikt arkivert.

Men jeg skjønner det at det tar for mye tid, for vanlige folk, som meg, å ta opp ting

som dette med byråkratiet.

Og jeg stoler heller ikke så mye på det du skriver, fordi at du lovte meg nemlig to ganger,
å sende vitnemålet, samme uka, når jeg ringte i april og juni og pratet med deg, Kari,

står det på en huskelapp jeg har her.

Så dette henger ikke på greip, men jeg får være fornøyd, så lenge dere har sendt
vitnemålet da, og jeg får det endelig i posten.


Så regner jeg med at det dukker opp i begynnelsen av neste uke, eller noe.

Så igjen takk for hjelpen med dette.

Mvh.

Erik Ribsskog


2009/7/31 Kari Langdahl Andresen <Kari-Langdahl.Andresen@bfk.no>


Hei


Jeg beklager at du ennå ikke har mottatt duplikat av vitnemål fra VKII ved Gjerdes videregående skole. Vitnemålet ble gjort klart etter at du tok kontakt med oss i juni.


Rutinene hos oss er at duplikat av vitnemål blir sendt ut når det foreligger kvittering for innbetalt gebyr. På grunn av en misforståelse internt hos oss, ble vitnemålet liggende her i påvente av innbetaling. Jeg har vært på ferie og ble derfor ikke klar over dette før jeg kom tilbake i går.


Vitnemålet ble sendt herfra pr. post i går.


Jeg har vært i kontakt med Inntakskontoret for de videregående skolene i Buskerud angående din forespørsel om å få en bekreftelse på at du var en av 10 fra Sande videregående skole som ble tatt inn til VKII ved Gjerdes videregående skole. Det foreligger ikke dokumentasjon på inntaksrutinene til Gjerdes videregående skole for skoleåret 1988/1989. Derfor kan vi ikke innfri ditt ønske om en slik bekreftelse.


Jeg ønsker deg lykke til med videre studier og jobbsøknader.


Med vennlig hilsen


Kari Langdahl Andresen

Eksamenskontoret i Buskerud

Tlf.: 32 80 87 69

E-post: Kari-Langdahl.Andresen@bfk.no





























PS.

Og det så jeg først nå, at hun sier at det var de ti beste, på VKII, (på Handel og Kontor), som fikk studere i Drammen.

Neida, det var ikke sånn.

Det var de ti beste, på hele Sande Videregående, mener jeg.

Så her er det forsøk på å unngå å få meg til se ut som om jeg klarte noe bra, mener jeg, fra Buskerud Fylkeskommune.

Så her er det tydelig at noe har foregått i Norge, og noen har prata dritt om meg, og at jeg er dum osv.

Også passer ikke virkeligheten med tomsnakket deres, også prøver de å stemple meg som å være dummere enn det jeg er.

Noe sånt.

Så i Norge lever janteloven i beste velhold.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her kan man se det, at jeg skrev referat, på bloggen, fra den samtalen, med hun Kari, i midten av forrige måned, juni:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/06/ringte-buskerud-fylkeskommune-in.html

Og da prata vi om den ordningen, som man kan se i det referatet der.

At den var oppe å kjøre enda, og at den var mellom Buskerud Fylkeskommune og Sande.

(For jeg trodde at den var mellom Buskerud og Vestfold, men da retta hun meg, på telefonen, og sa at det var Sande og ikke Vestfold. (selv om Sande ligger i Vestfold)).

Men nå, så har hun liksom glemt den samtalen da.

Og forrandrer på det.

At dette var snakk om de ti beste, i klassen, og ikke skolen.

For å få meg til å ikke se smart ut.

For myndighetene, eller noe, har jugi til noen om meg da, i Norge, i forbindelse med at jeg har blitt forfulgt av noe 'mafian' osv. da.

At Erik er bare en dumming, så vi lar bare mafian ta'n.

Noe sånt har de idiotene i Norge sagt da.

Og nå så husker ikke hu Kari-dama, hva hu sa på telefonen i forrige måned, og hu juger også om den ordningen.

Så jeg tror det må ha vært noe etterettning, eller noe, som skrev den e-posten der, og ikke hu Kari dama.

At jeg blir kødda med av norske myndigheter.

Noe er det ihvertfall.

Så sånn er nok det.

Gladio anyone?

Det er Stay Behind.

Jeg tipper at Stay Behind, egentlig er det samme som den norske avdelingen av Cosa Nostra, som fikk kontroll i USA, etter at de skøyt Kennedy, i 1963, og som har hatt kontroll i Norge, siden da, eller kanskje siden krigen.

Noe sånt.

Vi får se hva som skjer her, nå er jeg litt trøtt her, så nå bare skriver jeg det jeg har i hue akkurat nå.

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter