Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 18. juli 2009

Det dukket opp en kommentar om Martine-saken, under en post, fra ifjor, så jeg poster om dette på nytt, siden nok ikke så mange leser så langt tilbake

Anonymous said...
http://www.morgenbladet.no/apps/pbcs.dll/article?AID=2009731596537&NL=1

17 July 2009 18:27
johncons said...
Ja, Morgenbladet skriver blant annet:

'Maktesløshet. Hvor retter du din frustrasjon over en slik sak? Retter du den mot mediedekningen? Britiske medier omtaler Vik Magnussen konsekvent som «socialite» og den arabiske rikmannssønnen som «playboy», og selger aviser på kombinasjonen av penger, sex og kulturkrasj. Eller retter du frustrasjonen mot det faktum penger fortsatt synes å slå rettferdighet – at du som sønn av en av verdens rikeste forretningsmenn (far Abdulhak samarbeider for øvrig med det norske oljeselskapet DNO) kan slippe unna med mord? Ikke bare. I sin frustrasjon over at den mistenkte fortsatt går fri i Jemen, har Vik Magnussens familie og støttegruppen rundt dem gradvis rettet oppmerksomheten mot selve verdenssamfunnet.'.

Men de spørr seg ikke hvorfor britisk presse kaller henne en 'socialite'.

Eller de sier det er for å selge aviser.

Men at alle avisene skal lyve for å selge aviser da?

Ja, det sier jo sitt om pressen da.

Hvis alle aviser i et av verdens mektigste land, (etter USA, og kanskje Tyskland osv).

Hvis alle avisene i et av verdens mektigste land lyver, ja da sier det hvor lite man bør stole på pressen.

Da er nok blogspot å foretrekke, vil jeg si.

Ellers, så lurer jeg på, om de sier hun var en socialite, for at ikke sannheten skal komme ut.

Hvordan kunne hun ha råd å gå på Londons dyreste klubber, og bo i et av Londons fineste strøk, på studielån, fra Lånekassa?

Nei, her er det noe lugubert, vil jeg tippe.

Så sånn er det.

Med hilsen

Erik Ribsskog

17 July 2009 23:16

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/03/murdered-norwegian-in-london.html?showComment=1247868999718#c1502655922627426817

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter