Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 30. juli 2009

Han her var sjefen min, må man vel si, redaktør for Packaging Europe, Tim Sykes, ifjor og i forfjor. Jeg visste ikke at han så sånn ut

packaging europe

PS.

Det firma drøyde alltid lenge, med å sende lønningssjekker.

Personen som skrev de, var alltid på ferie, sa han Tim Sykes ihvertfall.

Og jeg synes han sa på en truende måte, på telefon, at han vært på messe i _Tyskland_, en av de siste gangene jeg prata med han, ifjor.

Som om det var noe med det bayeriske/tyske illuminati, eller noe.

Firmaet er tysk, har jeg lest et sted.

Dette var den eneste jobben jeg klarte å få, etter at jeg ble konstruktivt oppsagt på Arvato, i 2006.

Så det kan virke som at jeg er i 'the Slaugtherhouse', og bare får 'phoney'-e jobber, at det her egentlig var noe industrispionasje, eller noe, for de skulle ha mye informasjon om forskjellige nordiske firma, og det var lavt betalt.

Hvem vet.

Men det er ikke lett å komme ut av sionistenes klør, er det vel, i the Slaughterhouse, (at man blir utnyttet, og lavt lønnet, og ikke får rettighetene sine noe steder).

Det er noe det stopper på, og det er vel at norske myndigheter ikke gir meg rettighetene mine, vil jeg si.

Og det samme med britiske myndigheter.

Så da blir jeg et lett bytte for diverse, mer eller mindre, sjarlatan-aktige firma da, eller hva man skal kalle dem.

Som kanskje har forbindelser til undergrunnen osv.

Hvem vet.

Noe er det nok ihvertfall.

Hun Irina Ball, som også jobbet der, hun hørte jeg gråt, eller var på gråten, på telefonen, noen ganger, så hun var det noe med.

Det var tydelig at noe var galt, uten at jeg kunne si nøyaktig hva.

Jeg skal finne hennes Facebook-profil også.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Hun til høyre, må det vel være, på det her bildet, som er hun Irina Ball.

Jeg har aldri møtt de her folka, som jobber i et firma i Norwich.

Men jeg fant den jobben på the Jobcenter sin webside.

Og hun Irina, hun var på gråten, en eller to ganger, når jeg ringte, så det er tydelig at det er noe som har foregått.

Uten at jeg kan si hva.

Her er det bildet, fra Facebook-profilen hennes:

irina ball

PS 3.

Her er linken til nettstedet hvor de jobbet, packagingeurope.com:

http://www.packagingeurope.com/

PS 4.

Jeg var aldri helt sikker på det her firmaet selv.

Og jobben var lavt betalt.

Og jeg var utslitt etter å ha blitt overlastet med danske samtaler på Arvato, i mange måneder.

Så jeg tok ikke så mange telefoner.

Jeg fant mest informasjon, på firmaenes websider.

Og når det gjaldt kontaktpersoner, så la jeg til daglig leder, og en i salg eller markedsføring, for dette er folk som er vant til å ha med mennesker og kunder å gjøre da.

I tilfelle det var noe galt, så ville jeg legge til 'nerdene', som var produksjonssjefer og sånt.

Men men, jeg skal finne linken til den databasen og, som vi jobbet på i det firamet.

PS 5.

Her er linken til den databasen, packaging-manager, heter den visst nå:

http://www.packaging-manager.com/

PS 6.

De har forresten forrandra designet på websiden nå, som man kan se, i linken, som jeg skrev i PS 3.

I den forrige versjonen av webstedet, så var alle landenes flagg med.

Så kunne man trykke på flagget, så fikk man opp nyheter fra Norge f.eks.

Men, det norske flagget var anderledes zoomet inn på, enn de andre nordiske flaggene.

De burde jo vært likt zommet inn på, de nordiske flaggene, ellers så det dumt ut, mente jeg.

Så det var en av de første tingene jeg sa fra om, da jeg jobbet der, at det norske flagget var zommet inn rart på, i webdesignen.

Og da skulle de fikse det, sa han redaktøren, Sykes.

Men jeg jobba der i et og et halvt år, og de fiksa aldri den feilen, med det norske flagget.

Men nå har de visst forrandra design igjen, med en litt spesiell tapet-mønster design, virker det som.

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter