Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 31. juli 2009

Jeg har litt problem med at Norsk Presseforbund ikke ønsker å gjøre jobben sin for tiden




Google Mail - Klage på hvordan debattforum hos Aftenposten, VG, Nettavisen og Dagbladet er moderert










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på hvordan debattforum hos Aftenposten, VG, Nettavisen og Dagbladet er moderert











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jul 30, 2009 at 11:46 PM




To:
pfu@presse.no






Hei,

jeg har sendt dere en klage, hvor jeg ber dere ta opp i Pressens Faglige Utvalg, om den
trakasseringen og sensureringen, som jeg blir utsatt for, på nevnte debattforum, bryter
med Vær Varsom-plakaten, når det gjelder at avisene skal la forskjellige meninger slippe

til (jeg ble utsatt for meningssensur og utestengelse fra forum pga. meningene mine).

Jeg ble også trakassert på andre måter, fra moderatorer, og moderatorer og redaktører,
ungikk å reagere på trakassering mot meg, fra andre brukere.


Jeg har forklart dere, at jeg ønsker at dette tas opp, i et møte, hos Pressens Faglige Utvalg,
sånn at det kan bli klargjort, om denne oppførselen fra nettavisen, bryter Vær Varsom-plakaten.


Jeg har vært i kontakt med Kjell Nyhuus hos dere, som 21/8, ifjor, skulle sende noe skriftlig
svar, på min henvendelse.

Dette har jeg ennå ikke mottatt, til tross for at jeg har kontaktet dere, og eskalert dette til

Kockvold, 19/9 ifjor, og så kontaktet dere igjen 19/10 ifjor, 7/3 og 26/5, uten å ha fått noe
ordentlig svar fra dere.

Så nå synes jeg at det nærmer seg komi-kveld tilstander her, når det gjelder hva som foregår

hos Norsk Presseforbund.

Så jeg oppfordrer dere igjen til å ta dere sammen, og gjøre jobben deres, og få Pressens
Faglige Utvalg til å ta en kikk på denne alvorlige saken, når det gjelder trakassering og

sensurering, og dårlig behandlig av folk, fra pressen, opp til behandlig i Pressens Faglige
Utvalg, istedet for å la denne saken ligge å samle støv, til alle de involverte redaktører
etc., har gått av med pensjon, som tydeligvis, er Norsk Presseforbunds strategi i denne

saken, å drive med kameraderi, ovenfor sine kolleger i nettavisene.

Jeg minner om at dette er trakassering av meg, fra Norsk Presseforbunds side, hvis dere
behandler meg dårligere enn andre.


Trakassering er kriminelt, sist jeg sjekket, så det kan vanke en anmeldelse på dere, hvis
dere ikke gjør jobben deres nå.

Så har jeg sagt fra klart om dette, så får dere ordne opp i rotet deres her, og agere som

en ansvarlig institusjon i samfunnet, og slutte med denne treneringen og kameraderiet
deres.

Det er en ting at formann i Norsk Presseforbund, er på plakater, som sinte muslimer i
Midt-Østen bærer rundt, men det begynner å bli noen år siden bråket om Muhammed-

tegningene var på sitt høyeste nå, så nå er det kanskje på tide, at formannen deres
og resten av dere, begynner å gjøre jobben deres igjen?

Resten av landet venter fortsatt i spenning på når dette øyeblikket skal inntreffe.


Med hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter