Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. juli 2009

Jeg lagde det slektstreet på nytt, uten 'artige' titler. (In Norwegian)

Slektstre10

PS.

Her kan man se, at min mor, Karen Ribsskog, hun var oppkalt etter sin mormor, Karen Marie Nyholm, som var datter av Anders Gjedde Nyholm, som var øverstkommanderende general, for alle Danmarks stridskrefter, i mellomkrigstiden, og han var også adelig, han var sønn av Maren Gjedde, i Gjedde-slekten, som blant annet har Ove Gjedde, som koloniserte Trankebar for Danmark-Norge.

Så sånn var det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Man kan også se, at Gjedde-slekten nok må ha blitt tulla med.

(Av Oldenburg?).

Man kan se, at min mormor, som var fra fine familier, som Gjedde, Nyholm, Fog og Heegaard, og vel også Hagerup.

Hun giftet seg ned i klasse.

Min morfar, Johannes Ribsskog, begge hans foreldre var lærere, i Rælingen.

Og min mor, hun giftet seg også litt ned i klasse vel.

For hennes far, Johannes Ribsskog, var da rådmann, eller kontorsjef.

Og faren min var egentlig selvstendig næringsdrivende, selv om de hadde et snekkerverksted, med ganske mange maskiner i, på Sand.

Så det kan nesten virke som, at både min mormor, Ingeborg Ribsskog, og min mor, Karen Ribsskog, at de giftet seg, for å komme unna noe greier, i Danmark og på Hurum etc.

For min far, Arne Mogan Olsen, han hadde et veldig bra nettverk rundt seg, på Berger.

Med masse familie, på både hans fars og morsside, som bodde på Berger og i distriktet rundt.

Så her tror jeg det er noe som har foregått, og fremdeles foregår, mot den her gamle nordiske adelslekten Gjedde.

Som har vært i Norden, lengre enn Oldenburg da, som det danske og det norske kongehus stammer fra.

Så kanskje Oldenburg, ikke liker å bli kalt tyskere.

For da må man jo dokumentere det da, at man har forfedre som har vært i Norden, fra før 1400-tallet.

Og det har jo Gjedde.

Men jeg kan jo ikke dokumentere, at Ribsskog, Mogan eller Olsen-familien, har vært i Norden, siden før år 1400.

Men siden hun Maren Gjedde, er min tipp tipp oldemor, så kan jeg si det da, at Oldenburg, nei de er bare noen tyskere.

Og derfor jakter Oldenburg, på alle som har forefedre som het Gjedde, og kanskje også andre nordiske adelsfamilier, som forfedre.

Hvem vet.

Er det noe slikt som forekommer?

Eller er det Løvenskiold-familien, som tuller, som min mormor også sa var fra Tyskland, og kom nordover senere enn Gjedde-familien etc.

Hvem vet.

Noe er det nok i hvertfall.

Den som lever får kanskje se.

Vi får se.

PS 3.

Det kan også ha vært sånn da, selvfølgelig, at Illuminati, e.l., 'kuppet' denne Gjedde-familien, og at min mormor, Ingeborg Ribsskog, ble sendt nordover, til Norge, for å 'kuppe' Ribsskog-familien.

Det er kanskje en enda mer sannsynlig versjon.

For min mor, Karen Ribsskog, hun ba meg, da vi lagde en heks, på skolen, i håndarbeidstimene, på Østre Halsen skole, i 1977.

Da ba min mor meg, om å gi den til bestemor Ingeborg.

Det kan kanskje virke som at min mor prøvde å bryte ut av det illuminati-greiene?

Og at min morfar, var nedtrykt, over det samme illuminati-greiene, for jeg husker han var deppa ofte.

Så at min mormor, Ingeborg Ribskog, var illuminati-spion?

Og min tante, Ellen, hun advarte også min mor mot, husker jeg.

Men min mor var kanskje redd for disse illuministene(?)

Men ingen har fortalt meg noenting om hva som egentlig har foregått.

Så det er blant annet derfor, at jeg driver å skriver den her bloggen da.

Så sånn er det.

Nå må jeg snart på noe 'møtings' her, i Liverpool, så nå får jeg kjappe meg litt.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter