Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. juli 2009

Jeg sendte en anmeldelse, på 'den greske mafian', og søstra mi, til politiet i Oslo. (In Norwegian)




Google Mail - Blir tullet med av gresk mafia, etter sydentur i 1997?










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Blir tullet med av gresk mafia, etter sydentur i 1997?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jul 22, 2009 at 11:15 PM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

nå har jeg funnet noe på nettet, som tyder på, at jeg kan bli tullet med, av noe gresk mafia,
etter sydentur, til Thassos i Hellas, i 1997:


StatCounter: Noen i Hellas søker på 'erik ribsskog greek mafia', på Google. Det må ha vært noe fra Thassos 97. Kranglet med lokal helt om dame i fylla


Posted by johncons at 22:41 0 comments Links to this post




Det som skjedde, var at jeg gikk på bar, en av de første dagene, i den en uke lange ferien jeg hadde.


Jeg havnet på Thassos, ved en tilfeldighet, siden lønnen ikke var så høy, i Rimi, hvor jeg jobbet, så jeg

bestilte uspesifisert reise.

Så sånn var det.

En kveld, så gikk jeg på bar, og traff en norsk dame, i baren, like før stengetid.


Jeg begynte å rote og kysse litt, med henne, i baren der.

Så kom det en lokal gresk helt da, og sa at det var hans dame.


Men jeg mente at det var min, siden jeg hadde kyssa med henne.

Så gikk vi alle tre gjennom byen da, og da vi kom til hotellet mitt, så skulle han grekeren

begynne å slåss.

Hu dama dro av gårde i en taxi, til hotellet sitt.


(Hun kan ha blitt dopa i drinken sin muligens, hun var ikke helt på høyden, enten det, eller så var hun kanskje
mer sannsynlig rimelig full.


Jeg var rimelig full selv, som man ofte er i syden, så tar man gjerne en drink eller to, når man går ut så jeg bare begynte å
sjekke henne opp, for å si det sånn).


Så skulle han grekeren begyne å slåss.

Men han var ikke så flink til å slåss, så han bare ga opp, og jeg dro til hotellet, og han dro vel hjem da.


Men de siste dagene av ferien, da hørte jeg mopeder som kjørte rundt hotellet, hele tida, så jeg tenkte nesten det, at jeg hadde

fått noen lokale gjenger, etter meg, etter dette opptrinnet.

Men nå ser jeg altså, at folk i Hellas, søker på 'Erik Ribsskog Greek mafia', så da lurer jeg på om det kan ha vært noe

'mafian' på Thassos, en øy i Hellas.

Hvem vet.

Søstra mi, ville absolutt lokke meg med, til Hellas, ifjor sommer, så det kan nok være, at søstra mi, Pia C. Ribsskog, fra Oslo,

er med på dette 'mafian'-greiene.

Det ville jeg nok ikke sett helt bort fra.


Så jeg ønsker både søstra mi og den greske 'mafian' tiltalt og straffet.

Så sånn er det.


Skal jeg ta en ip-search her, for å se hvor i Hellas, som det søket ble tatt:

Ja, det var visst i Athen, en by jeg forøvrig aldri har vært i.


Så sånn er det.

Mvh.


Erik Ribsskog

PS.


Her er dataene fra det ip-søket:

94.71.95.189GRGREECEATTIKIATHENSOTENET













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter