Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 29. juli 2009

Jeg sendte en klage til Buskerud Fylkeskommune, på ei som heter Kari, fra Trøndelag, der, som ikke vil sende meg vitnemålet mitt, fra Gjerdes VGS.




Google Mail - Til Knut Erik Hovde, leder for skoleseksjon










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til Knut Erik Hovde, leder for skoleseksjon











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jul 29, 2009 at 8:24 AM




To:
postmottak@bfk.no






Hei,

jeg har hatt med ei som heter Kari, fra Trøndelag, som er vikarierende leder,
på eksamenskontoret hos Buskerud fylkeskommune, å gjøre, et par ganger,
i våres.


Hu har lovt at hu skulle sende meg vitnemål, fra Gjerdes VGS., fra skoleåret
1988/89, men det har hu ikke gjort.

(Det er fordi at jeg er i England, og søker jobber, og vurderer å studere på universitet

og Community College her osv, så da er det greit å ha vitnemål fra skole i Norge,
siden min familie, på morssiden, i Larvik, de nekter å sende meg papirene mine,
som ligger igjen etter at jeg ble forsøkt drept, tolker jeg det som, på gården til en

onkel, Martin Ribsskog, i Kvelde, hvor jeg jobbet noen måneder, i 2005).

Så familien min vil ikke sende meg papirene mine.

Så da har jeg kontaktet Sande videregående, hvor jeg gikk i to år, og NHI og UiO,

hvor jeg studerte etter at jeg var russ i Drammen da.

Og alle disse har sendt vitnemål og karakterutskrifter.

Jeg er arbeidsledig i England, så det er ikke så lett for meg å få sendt over en formue,

i gebyrer, for å få vitnemålet, men vi ble enige om, jeg og eksamenskontoret, at jeg skulle
betale når jeg fikk jobb, og Sande VGS, og NITH (tidligere NHI), og HiO, sendte
vitnemål gratis, eller med avtale om at jeg skal betale når jeg får jobb.


Og hun Kari, hun ringte jeg og prata med, i både april og juni, står det på notatlappen min
her.

Og begge gangene sa hu Kari, at hu skulle sende meg vitnemål, fra Gjerdes VGS, tredje

året Handel og Kontor.

Men hu har ikke sendt meg dette vitnemålet enda, og nå er det snart august, og hu sa
begge gangene, at hu skulle sende det innen slutten av uka.


Så jeg syntes at jeg måtte nesten sende en klage nå, på hu Kari, på eksamenskontoret deres,
for jeg synes ikke det går ann, at man må ringe hele tida om det samme.

Det blir for dumt.


Så da håper jeg at dere får rydda opp i dette nå.

Jeg skulle gjerne også hatt en bekreftelse, på at jeg var en av de ti, som gikk på Sande Videregående,
som fikk gå på skole i Drammen, selv om jeg bodde i Vestfold.


Jeg bodde på Bergeråsen, så jeg merka, at bussene ikke var med på den ordninga, for jeg måtte ta en
buss som gikk før kl. 7 vel, og så var jeg i Drammen en time før skolen begynte, for skolebussen, som gikk

halv åtte, den starta i Svelvik.

Så jeg haika ofte til skolen i Drammen.

Men det er jo en slags 'achievement', som det heter her i England, at jeg klarte å komme inn på skole

i Drammen, som en av de ti beste, fra Sande videregående, det må vel være ganske fint, så det kunne
ha vært artig å hatt papirer på også da, siden det teller litt, å ha sånne ting på CV-en i England, noen

ting er nesten litt som i USA her noen ganger.

Så håper jeg at dere har mulighet til å ordne opp i dette!

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter