Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. juli 2009

Jeg sendte en purring til EFTA, siden jeg synes at de nok tulla en del, da de henviste meg til Solvit og ikke til EU-kommisjonen. (In Norwegian)




Google Mail - Purring/Fwd: Klage på EFTA (Linda Bjørk Sigurdardottir fra Island)










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Purring/Fwd: Klage på EFTA (Linda Bjørk Sigurdardottir fra Island)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jul 24, 2009 at 7:42 PM




To:
mail.gva@efta.int






Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, derfor sender jeg denne purringen.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/5/29
Subject: Klage på EFTA (Linda Bjørk Sigurdardottir fra Island)

To: mail.gva@efta.int


Hei,



jeg kontaktet EFTA, for å få vite hvordan man formelt klagde på brudd på EØS-

avtalten.



Og da sender jeg en e-post på norsk.



Og jeg får et svar på engelsk fra Sigurdardottir.



Men hun sender meg til Solvit Norway, men, det er EU-kommisjonen det, som man

skal kontakte da, hvis man ønsker å klage, som jeg ville, formelt, på

brudd på EØS-

avtalen.



Jeg googlet forresten hun Sigurdardottir, og hun skriver navnet sitt i

upper-case, og

hun så litt ut som sånne djeveldyrkere/kabalister, på Facebook, som

jeg har i familien,

som tuller med meg, sånn at jeg måtte flytte til England.



Illuminati/djeveldyrkere osv., er det jeg tenker på.



Så jeg lurer på om dere kan undersøke om det var noe fusk inne i

bildet, fra nevnte

Sigurdardottir, når hun sendte meg til Solvit Norway, og ikke til

EU-kommisjonen.



Og hvorfor fikk jeg ikke svar fra dere på norsk, når jeg skrev på

norsk, sånn har vel

EU det f.eks. at hvis man skriver på et av medlemslandenes (Norges)

språk, så får man

svar på sitt eget språk (norsk).



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter