Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 5. juli 2009

Jobbsøking i England: Hvis du tror at du blir tullet med, av 'politi og/eller røvere', her borte, så er det kanskje like smart, å søke jobb i Danmark




Google Mail - Job nr. 1197










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Job nr. 1197











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jul 5, 2009 at 4:54 AM




To:
job@bang-olufsen.dk






Hi,

I'm a Norwegian citizien, who has been living in the UK, since 2004, so I speak
and write English fluently.

I've also been working on behalf of Microsoft, answering calls from Scandinavia,

so I'm used with answering phone-calls, in Danish, Swedish and Norwegian.

I've also been studying computers, at University-level, in Norway and in the UK,
so I have a good general knowledge of IT.


I've also been working, as a shop-manager, in Norway, so I'm well aware, of
how important customer-service is, for a business to be succesfull.

I'm also partly Danish, after my grandmother, so that's why I thought I could

try to apply for work, also in Denmark.

I'm enclosing my CV, and I hope to hear back from you!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog





CV - Erik Ribsskog.rtf
8K











Google Mail - Tak for din henvendelse til Bang & Olufsen. Thank you for your interest in Bang & Olufsen










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Tak for din henvendelse til Bang & Olufsen. Thank you for your interest in Bang & Olufsen











job
<job@bang-olufsen.dk>



Sun, Jul 5, 2009 at 7:54 AM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>












Tak for din henvendelse og din interesse for Bang & Olufsen. Vi vil vende

tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Thank you for e-mail and your interest in Bang & Olufsen. We will reply to

you as soon as possible.





Med venlig hilsen

Best regards

Bang & Olufsen a/s

Human Resource





Bemærk venligst at dette er en computer genereret mail, som ikke kan

besvares.

Please note, this is a computer generated message which cannot be replied

to.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter