Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. juli 2009

Mer om problemene i Hakon-gruppen mm. (In Norwegian)

Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:
RE: Hvem skal kjøpe hester til de kongelige nå?
Hei,

men når Hakon-gruppen var sånn, at når jeg ringte om parkeringsplasser i kjelleren, så sa hu dama, at Stein Erik hadde lovet to parkeringsplasser, til to gutter.

Da var Hakon-gruppen mer som en familiebedrift, enn som et konsern.

Rimi var nok bygget opp på streng kontroll, av mange medarbeidere.

Så at Stein Erik Hagen er noe mafia, det tørr jeg nesten å si.

Og jeg er ikke i tvil om at det har blitt brukt mafia-metoder, for å kvitte seg med uønskede personer, i Rimi.

Se på meg, som sitter i Storbritannia og ikke kan dra tilbake til Norge, for der blir jeg forfulgt.

Johannes Hagen, mener jeg det var, sa, da han mistet jobben i Rimi, at han ikke turte å si hva han mente, for han var redd for Rimi-Hagen, siden han hadde noen form for ris bak speilet da, kunne man forstå, som han kunne bruke mot Johannes Hagen, også etter at Johannes Hagen sluttet i Rimi, kunne man forstå av avisartikkelen.

Skal jeg se om jeg finner den på Google:

- Hagen har råd til å sette en advokat på meg i 70 år. Jeg tør ikke si noe. Jeg har ingenting å stille opp med dersom han bestemmer seg for å ta meg, sier en tidligere sentral medarbeider.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=9291184

Ja, det var snakk om advokat ja.

Jeg synes vel at det var litt rart, at de skulle være så redd for en advokat.

Det er jo noe som heter å 'whistle-blowe', ihvertfall i utlandet, hvis noe er galt noe sted.

Men det var kanskje ikke dette, som det var snakk om der.

Jeg er klar over det, at Rimi-Hagen har solgt Rimi.

Han solgte Rimi til ICA, men også til Ahold i Nederland vel.

Det er vel dette som Hagen for det meste har gjort, at han har kjøpt opp norske bedrifter, og solgt de til utlandet.

Han solgte Rimi til Sverige og Nederland.

Han solgte avisene i Orkla, til en engelskmann.

Og han solgte kjøpesenterne i Steen og Strøm-gruppen, til Frankrike.

Så nå havner jo alt overskudd, i utlandet nå.

Så at Rimi-Hagen skal ha vært så bra for Norge, det er ikke jeg helt sikker på men.

Men du kan kanskje hjelpe med å forklare dette bedre?

Mvh.

Erik Ribsskog


http://www.dagbladet.no/2009/07/23/nyheter/fremskrittspartiet/innenriks/politikk/stein_erik_hagen/7331193/#comments_container

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter