Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. juli 2009

Riksadvokaten sendte min anmeldelse av Spesialenheten, (siden de ikke ville etterforske politiet, i forb. med ran av Rimi Nylænde), til Statsadvokaten




Google Mail - SV: Purring/Fwd: Anmeldelse av Spesialenheten til Riksadvokaten for slapphet/unnfallenhet i tjenesten










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: Purring/Fwd: Anmeldelse av Spesialenheten til Riksadvokaten for slapphet/unnfallenhet i tjenesten











Elisabeth Fredriksen
<elisabeth.fredriksen@riksadvokaten.no>



Mon, Jul 27, 2009 at 1:40 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>








Vedlagt oversendes til Dem som gjenpartsadressat, riksadvokatens
brev av 27. juli d.å. til Hedmark og Oppland
statsadvokatembeter.





-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]
Lagt inn: 23.juli2009 23:04
Lagt
inn i:
Postmottak HPM Riksadvokaten
Diskusjon: Purring/Fwd:
Anmeldelse av Spesialenheten til Riksadvokaten for slapphet/unnfallenhet i
tjenesten
Emne: Purring/Fwd: Anmeldelse av Spesialenheten til
Riksadvokaten for slapphet/unnfallenhet i tjenesten

Hei,


jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten ennå, og sender
derfor denne purringen.



Mvh.



Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date:
2009/6/6
Subject: Anmeldelse av Spesialenheten til Riksadvokaten for
slapphet/unnfallenhet i tjenesten
To: postmottak@riksadvokaten.no


Hei,


jeg jobbet som butikksjef, på Rimi Nylænde, på Lambertseter i Oslo, i
1999, hvor vi hadde en

ransbølge der.


Etter det første ranet, (som var den helgen vi byttet frysere der),
så ble jeg innkalt til Grønland

Politistasjon, for å se om jeg kjente igjen raneren, i en boks de hadde
der, med bilder, fredagen,

seks dager etter ranet.


Etterforskeren der, han viste meg en boks med lyshårede kriminelle
da, regner jeg med, men

raneren var så 'våken' under ranet, så jeg kunne ikke se han på noen av
bildene.



Men etterforskeren, han la tommelen sin, på toppen av bildeesken, sånn at
et bilde, satt mellom

tommelen hans og esken.


Så nikket han liksom mot tommelen sin da.


Så kikket jeg på det bildet, men han så så trøtt ut, så jeg kunne
ikke si om det var han raneren,

for han så så våken ut, under ranet.



Så jeg forklarte bare at jeg kunne ikke kjenne igjen raneren, på noen av
bildene.


Men jeg er helt sikker på, at etterforskeren, han ville at jeg skulle
si, om han på bildet under tommelen,

at 'der er han raneren ja'.


Så dette var forsøk på å påvirke vitne, er jeg 100% sikker på.



Men så sier Spesialenheten, at jeg er for upresis, i min
beskrivelse.


Men, dette ranet stod det jo til og med om i avisa, og var vel
sikkert i nyhetene på TV og.



Så at Spesialenheten ikke skal klare å finne ut hvilken etterforsker
dette er, det ser jeg på

som svada/slapphet fra Spesialenheten.


Legg også merke til at de skriver 'Med hilsen' og ikke 'Med vennlig
hilsen', som vel er vanlig å skrive

i Norge, det synes jeg er litt ekkelt fra Spesialenheten, og jeg lurer på
om de har noen slags følelser

ovenfor meg, som de ikke har klart å bearbeide(?)



Det synes jeg i såfall er rart, for jeg har ikke vært i Hamar, siden
1993, da jeg var i militæret i Elverum.


Kanskje det er derfor de ikke liker meg, siden jeg var i militæret i
nabobyen og ikke i Hamar?



Nei, hvem vet, men jeg tror de kanskje er for opptatt av tipping, som
også er i Hamar, og for lite opptatt

av politiarbeid, hos Spesialenheten.


Så det hadde kanskje vært en ide å flytta Spesialenheten til en by
hvor de ikke har tipping?


Ihvertfall burde det kikkes på fra dere, hva det kan komme av, at
Spesialenheten er så slappe.



(Se også tidligere henvendelser fra meg angående den samme
Spesialenheten).


Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog



Vedlegg: Brev fra Spesialenheten med dato 27.
mai.






Felles.PDF
28K








PS.

Her er brevet som Riksadvokaten sendte:

img004

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter