Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. juli 2009

Søstra mi kom under kontroll av noe 'mafian', i Spania, sommeren 1989? (In Norwegian)

Når jeg tenker nå, så tenker jeg sånn, at søstra mi, kan ha kommet under kontroll, av noe 'mafian', sommeren 1989, f.eks., da hun var i Spania, på ferie, sammen med Cecilie Hyde, fra Svelvik.

De to skulle først til Amsterdam, for å jobbe, eller 'jobbe', eller hva de skulle.

Det som skjedde, var at faren min, fikk en telefon fra søstra mi, med beskjed om å sende penger.

Så sendte faren min meg på postkontoret, for å sende penger.

Faren min ga meg bare 300 kroner, for å sende, for han ville ikke sende mer, sa han.

Søstra mi var ikke 18 år enda, så faren min var fortsatt ansvarlig, for søstra mi.

Så jeg sendte 300 da, fra postkontoret, på Strømsø, i Drammen.

Men det kosta ca. 150, å sende pengene, så de 150 kronene, la jeg ut, av egen lomme.

Men de har søstra mi aldri betalt tilbake.

Da jeg var i Brighton, den sommeren, så traff jeg ei pen finsk dame, som het Sari, husker jeg, f.eks.

Men da søstra mi og Cecilie, kom hjm fra Spania, så spurte de ikke noe, om hvordan jeg hadde hatt det i ferien.

Neida, det var de spanske guttene her og de spanske guttene der.

Og søstra mi var helt hysterisk på meg, for at jeg ikke hadde sendt henne masse penger.

Enda det var faren min hun prata med, og jeg bare gjorde som faren min sa.

Så søstra mi er ikke helt god i hue, dessverre.

Så etter at de kom tilbake fra Amsterdam og Spania, sommeren 1989, så var de to jentene, Cecilie Hyde og søstra mi, de var helt ufordragelige, vil jeg si.

Så kanskje de kom under kontroll av noe 'mafian', eller noe, den sommeren?

Hvem vet, noe var det vel, ihvertfall.

Så sånn var det.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter