Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 15. august 2009

Fler bilder fra Liverpool





PS.

Det jeg lurer på nå, er den benkpress-maskinen, i den øverste bildeserien.

Jeg skulle prøve benkpressmaskinen, som jeg vanligvis gjør.

Jeg har et ganske fast treningsprogram.

Og det som skjedde, var at jeg tok et bilde av maskinen først, og da dukka det opp en kar, som prata med en som jobba der.

(Han karen prøvde maskinen mens jeg løfta en sånn vekt, mener jeg at jeg så.

En kar med kort hår, i 30-åra vel).

Og da sa han plutselig, når jeg tok bilde, til en kar som jobba der, var det vel, at det var noe problem med maskinen, og la et sånt steppe-brett, eller hva det heter, oppå benkpressmaskinen.

Men det jeg lurer på nå, var om det var et plott.

At noe lokal 'mob', hadde tukla med maskinen, mens jeg løfta en sånn manual.

Men, vanligvis, så har jeg ikke mobilen med, når jeg trener, i treningsstudiet.

Så dem hadde ikke regna med, sikkert, at jeg kom til å ta bilder.

Og da de så at jeg tok bilde av benkpressmaskinen, så måtte de avbryte plottet.

Og la en sånn steppe-greie, eller hva det var, oppå.

Og den andre maskinen, som jeg pleier å bruke, en sånn trekke vekter-maskin, fra over hodet, den var opptatt, hele tida.

Så da måtte jeg trene på ro-maskinen, to ganger, siden benkpressmaskinen og nedtrekkapparatet, ikke var mulig å bruke.

Så da måtte jeg forrandre det faste programmet mitt gitt.

Men her mistenker jeg at det var noe 'tuklings' fra noe 'mobings' på treningsstudioet.

Og sånn er det nesten uansett hva jeg gjør, så dukker det opp noe mob eller illuminati-mob, og skal tulle med meg.

Så hvis folk tror at myndighetene har kontrollen.

Og at politiet har noe de skulle ha sagt.

Glem det.

Mafia og mob og illuminati, bestemmer.

Politiet er nok piss-redde, for disse.

Så hvis du får noe sånt etter deg, så glem rettigheter og grunnlov og alt.

Alt som heter politi og myndigheter kommer til å pisse i buksa si, pga. det her 'mafian'-greiene, og de kommer til å bli som verdensmestere til å finne på unnskyldninger, for å ikke gi deg rettighetene dine.

Så sånn er det verden fungerer, vil jeg si.

Alt er bare svada og piss.

Det gjelder politiet, rettsvesenet, osv.

Det meste blir avgjort bak scenen, av forskjellig slags 'mob' og slikt.

Og pressen skriver ikke om hva som foregår, de sensurere og slikt, og lar disse 'mob' og 'mafian'-greiene, ture fram som de lyster.

Så sånn er nok verden, at den er veldig kunstig.

Så ikke tro det du leser i avisa, eller det myndighetene sier, det meste styres av 'mob' og 'mafian' og illuminati og slikt.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter