Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. august 2009

Det er ganske mange kjente som har vært med på johncons-blogg nå, forresten, når jeg tenker over det

Det er Trond Halvorsen, som er kjent for å skrive om 11. september osv.

Så er det også han Mathias Faldbakken, som har skrevet noen rare bøker, som heter Mact und Nebel, eller noe, under pseudonymet Abdul Rashool, men han er nok mest kjent for å være Knut Faldbakkens sønn.

Så er det Dag Anders Rougseth, som er kamerat av Faldbakken, siden begge er fra Hamar, og han har regisert film, sammen med Wam, fra Wam og Vennerød, og han har vært vokalist, i Hamarbandet Autopulver.

(Men et varsko for han, siden han skulle klare å få seg en bachelor informasjonsbehandling, ved HiO, uten å lære seg programmering, som han sa).

Så er det håndballspilleren, og også vokalist, i bandet Svidd Grevling, Morgan Lunde, som jeg kjenner siden jeg var sjefen hans på Rimi Nylænde.

Også er det han som muslimene bar plakater av, i Midt-Østen vel, han Kokkvoll, i Norsk Presseforbund, han har vel også såvidt vært på bloggen, i en e-post han vel sendte.

De andre har vært på bloggen, når de har skrevet Facebook-meldinger, mens Trond Halvorsen, han har skrev kommentarer på bloggen.

Er det noen jeg har glemt?

Er du kjent og har vært med på johncons-blogg, men føler at du har blitt oversett her?

Skriv kommentar under bloggposten, isåfall, så skal jeg rette opp det så fort som mulig!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er han 'Dagga', Dag Anders Roughseth, fra HiO, og bandet hans Autopulver, fra YouTube:



PS 2.

Morgan sitt band, Svidd Grevling, det fant jeg ikke noe av på YouTube, så jeg måtte nesten lage en YouTube-video selv, i full fart, fra en sang som gikk ann å laste ned fra NRK's Urørt-websted, sånn at jeg kunne få med det bandet og, på bloggen:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter