Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. august 2009

Her er han Morgan Lunde, som jeg var sjef for, da jeg jobba som assistent, på Rimi Nylænde. Han kunne vi ikke bruke på gulvet så han satt mest i kassa

morgan lunde

PS.

Han ble rana, en gang, på Rimi Nylænde, da jeg var på rep.-øvelse, i militæret.

Jeg tror det var før jeg ble overført til HV, så det var nok en rep-øvelse med Hæren.

(Antagelig den første rep.-øvelsen min, etter at jeg fullførte førstegangstjenesten).

Morgan satt i kassa, fordi det var jobben hans, han jobba vel dager, hvor det ikke var så mye varepåfylling.

Han kjente to brødre, som var fra like ved der butikken var, og som het Thomas og Henning Sanne, og som også spilte håndball, for Bækkelaget, tror jeg det var.

Noe sånt.

Men de brødrene er ikke på Facebook, eller noe, enda de var begge veldig utadvendte osv.

Hm.

Men men.

En gang, så var jeg på date, med en litteraturstudentinne, som jeg traff på Blink, tror jeg.

Vi så filmen 'Villmark', på Saga kino.

For hun dama var så glad i Kristoffer Joner da, eller hva han heter.

Og da dro vi på et utested, som het Blue Monk.

Og så satt vi og tok en øl.

Så satt det en gammel gubbe der, og digga et band.

Så var det et band som het Svidd Grevling, og vokalisten het Morgan.

Så var det søren meg Morgan Lunde, fra landslaget i håndball, og Rimi Nylænde.

Men da han Morgan ble rana, det må vel ha vært i 1995 kanskje, på Rimi Nylænde.

Så Rimi Nylænde, det var en sånn skikkelig ransbutikk det.

Så det var kanskje litt rart, at jeg fikk den butikken, som ny butikksjef.

Forstå det den som kan.

Men men.

Svidd Grevling het bandet til Morgan.

Da kjøpte jeg en øl til han, siden han var gammel 'undersott', fra Rimi, osv.

Og da fikk jeg en cd-singel, var det vel, med Svidd Grevling-sanger da.

Men men.

Men som man kan se, i artikkelen, så var nesten alle de som jobba på Rimi, litt dumme.

Så det var ikke så morsomt å være sjef der, for man måtte gjøre nesten alt selv.

Så sånn var det.

Mer da.

Jeg får sjekke når den filmen, Villmark, var på kino.

Det var i 2003, det her.

Så det var mens jeg jobba på Rimi Bjørndal det da, som låseansvarlig, og studerte på HiO, bachelor informatikk.

Og altså etter at jeg hadde sluttet som butikksjef.

Så sånn var det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Morgan er også på bloggen forresten, i en Facebook-samtale, fra ifjor vel.

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter