Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. august 2009

Jeg fikk en e-post fra Forsvaret. Det virker som om de oppfører seg ansvarlig så langt ihvertfall. Vi får se




Google Mail - Kopi av værnepliktsbevis










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Kopi av værnepliktsbevis











Forsvaret
<forsvaret@mil.no>



Tue, Aug 25, 2009 at 10:15 AM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>









Beklager feilen i saksnummer i forrige epost - rett saksnummer er
2009031966-1




Vennlig hilsen


Postmottak Forsvaret






Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 24. august 2009 20:54

Til: Forsvaret

Emne: Kopi av værnepliktsbevis




Hei,






jeg utførte verneplikten, på Terningmoen, i Opplandske
infanteriregiment, i 1992/93, og ble utrolig nok ferdig til slutt,




og fikk vernepliktsmedaljen.







I 2003, så overhørte jeg, at jeg var forfulgt av noe som ble
kalt 'mafian' i Oslo, og i 2005 så ble jeg forsøkt drept på




min onkel, Martin Ribsskogs, gård, i Larvik.







Alle mine papirer ligger hos min onkel Martin Ribsskog.






Jeg ser på dette drapsforsøket, som en politisak, men politiet vil ikke gjøre
noe.






Jeg har funnet ut, at min fars stedatter, Christell Humblen, har noen i
familien sin, i Bergen, som er medlem av




Malteserordenen, som har egne representanter i FN osv.







Så jeg lurer på om det kan være de som tuller med meg.







Jeg prøver nå å kontakte høyskole og universitet og
arbeidsgivere osv., for å få tak i papirer, fra den tiden jeg jobbet




der osv., for å ha, når jeg nå søker nye jobber.






Så jeg lurte på om forsvaret kunne sende meg kopi av vernepliktsbevis.







Og jeg fikk også noen sånne morsomme diplomer, for jeg
skjerpa meg når det var individuelle konkurranser, for det




synes jeg ikke var så kjedelig, som å bli kommandert hit og
dit da.






Så jeg klarte feltidrettsmerket, skiskyttermerket, skyttermerket i bronsje og
sølv, og et eller to merker til, tror jeg.






Så dere kan godt sende sånne diplomer og, hvis dere har flere av de, for de var
litt artige å ha i en sånn presentasjons-




mappe.







Jeg fikk forresten frostskade på øret, mens jeg var i
militæret, på vinterøvelse, og det merker jeg at kommer tilbake.






Jeg jobba jo på gården, til han onkelen min, i Larvik, våren 2005, fra april og
til og med juli.







Og da, i april, så var det for kaldt for frostskaden på øret
mitt, til å jobbe utendørs.






Da blussa den frostskaden opp igjen.






Dessuten så ble jeg tulla med mer i militæret.







Jeg fikk en tre måneders datajobb, men den mista jeg etter
en dag.






Jeg søkte på datajobber, og hadde 2 år datahøyskole, (NHI), blant annet, da jeg
var i militæret, men jeg tror det må ha




skjedd noe galt, da jeg mista den 3 måneders datajobben.






Da mista jeg jo også muligheten, til å få en datajobb etter militæret, noe som
jeg nok hadde fått ellers, så jeg måtte




begynne å jobbe i Rimi.






Hva var det som foregikk her?






Datajobben gikk på å instruere en del sånne 'stjerne-griser', eller generaler,
på Terningmoen, i et nytt dataprogram,




så jeg var med på det samme kurset som dem da.







Men dagen etter, så fikk jeg beskjed om at en annen i
troppen, en lav kar med mørkt hår, fra Hedmark vel.







Men er det riktig at dere først kan gi noen en stilling, i
forsvaret, og så ta den bort, dagen etter?






Selv ikke militæret har vel lov å tulle så mye med folk?






Dessuten var det Løytnant Frøshaug, som skulle 'ta' meg, skjønte jeg, og fikk
hjelp av fenrik Brødreskift, til å 'ta' meg




ekstra på inspeksjon av vask da.







Så her var det noe kamanje mot meg, for jeg overhørte at
Frøshaug sa til Brødreskift, at 'tar du deg av han eller', under




rekruttperioden, på troppens oppstillingsplass, på
Terningmoen.







Og vi fikk ny troppsjef, og han var fra Elverum, og han sa
Ragnhildsløkken, på laget mitt, at bare ble kalt for 'Kalesj-Bjørn'.







(Jeg husker ikke hele navnet).






Men det var fordi han hadde stjålet en kalesje til en bil da.






Og jeg tror ikke Ragnhildsløkken ville ha jugd om noe sånt.






Hvem skal jeg kontakte for å rydde opp i disse problemene?







På forhånd takk for svar!







Mvh.






Erik Ribsskog







Fødselsnummer: 250770 30568











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter