Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 1. august 2009

Jeg kontaktet også Vestfold Fylkeskommune, om den her samarbeidsavtalen, for videregående skoler, med Buskerud




Google Mail - Til skoleseksjonen angående samarbeidsavtalen, mellom Vestfold og Buskerud, angående VGS.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til skoleseksjonen angående samarbeidsavtalen, mellom Vestfold og Buskerud, angående VGS.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Aug 1, 2009 at 7:45 AM




To:
firmapost@vfk.no






Hei,

jeg overhørte i Oslo i 2003, at jeg var forfulgt av noe 'mafian'.

Men jeg er fra Berger i Vestfold, i Svelvik kommune, så jeg skjønte ikke helt hva de mente da,

inne i Oslo, så jeg dro til utlandet, for å studere i Sunderland, i 2004.

Så ble jeg tulla med av HiO og Lånekassa, så studiene gikk i vasken.

Så dro jeg til en onkel i Kvelde, utenfor Larvik, og jobba på gården til dama hans, og derfra

ble jeg jaget, av et slags team, som skulle skyte meg, hørte jeg, i 2005.

Så dro jeg til Liverpool, men jeg fikk ikke med meg papirene mine, og familien min på morssiden,
som er innflyttere til Larvik, de vil ikke sende meg dem.


Nå har jeg vært i kontakt med Sande VGS, og Buskerud Fylkeskommune, angående å få tilsendt
vitnemål fra videregående.

Så er det sånn, her i England, at det er nesten som i USA, så man skal gjerne ha noen prestasjoner,

å vise til, på CV-en.

Så husker jeg det, at i 1988, så var jeg en av de ti beste søkerne til videregående i Buskerud,
som bodde i Vestfold.

For Vestfold kjøpte ti plasser, fra Buskerud, for elever i Nordre Vestfold da.


Så lurte jeg på om det var mulig å få noe dokumentasjon på det, at jeg var en av ti beste søkerne
fra Vestfold det skoleåret da, i 1988/89.

Jeg ser på nettet, at nå er den ordningen forrandret, sånn at Sande VGS. går inn i Drammen-regionens

skoler, sånn at alle i Svelvik og Sande, kan gå på skole i Drammen, på like vilkår, som folk fra
Buskerud.

Men på 80-tallet, så mener jeg at det var ganske gjevt å få lov til dette, som Nordre Vestfold-boer,

at det var bare de med best karakterer, som klarte å få en sånn plass, siden det bare var ti plasser,
mener jeg det ble sagt, som ble kjøpt av Vestfold, i Buskerud da.

Blant annet, så måtte ei i klassen min, siste året videregående, i Drammen, på Gjerdes VGS.,

ei som het Monika Ødegård, fra Svelvik, hvor mora var lærerinne på Svelvik Ungdomsskole,
hu hadde ikke så gode karakterer som meg, så hu måtte bytte adresse, til tanta si i Drammen,
og så kom hu inn i klassen min i Drammen da.


Men jeg fikk da et sånt rosa, eller lyserødt busskort, som jeg leste, i den nåværende samarbeids-
avtalen, at blir dekket av hjemfylket.

Så da lurer jeg på om dere har det i Tønsberg, i noe arkiv der, noe dokumentasjon, som viser at jeg

fikk et sånn busskort da, som gjaldt mellom Drammen i Buskerud og Bergeråsen i Vestfold, for skole-
året 1988/89.

For hvis jeg hadde hatt dokumentasjon for det, så kunne jeg ha skrevet om det som en prestasjon

på CV-en min da, sammen med det at jeg vant en ganske prestisjefylt Rimi driftskonkurranse, Rimi
Gullårer, da jeg jobba som butikksjef, på Rimi Langhus, i Ski, i 2001.

Da var det slitt hull i brevet fra Stein Erik Hagen, sånn at det var et avlangt hull i bretten på brevet, og

hun som var assisterende butikksjef der, Sølvi Berget vel, hun satte også to strikk på brevet fra
Stein Erik Hagen, så det brevet hadde strikkmerker og hull i, så det har jeg aldri turt å vise til noen,

enda det stod at jeg var en flink leder osv.

Men men.

Sorry for at jeg tok med noen anekdoter her, men jeg håper dere har mulighet til å svare på dette!

Mvh.


Erik Ribsskog

Fødselsnummer: 250770 30568







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter