Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 7. august 2009

Jeg sendte e-post til en i Bondelaget, som heter Ribsskog, angående at noen i slekta sendte rundt noe slektsforskning-greier, i 2002, var det vel




Google Mail - Slektsforskning










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Slektsforskning











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Aug 7, 2009 at 4:25 PM




To:
ove.magne.ribsskog@bondelaget.no






Hei,

jeg heter Erik Ribsskog, og bor i England, for jeg blir forfulgt i Norge, av noe som de kaller 'mafian',
i Oslo, og jeg får ikke rettighetene mine, av politiet.


I 2002, var det vel, så var det noen i Ribsskog-slekta, som sendte rundt et brev, angående slektsforskning,
som min mormor, som da fortsatt levde, Ingeborg Ribsskog født Heegaard, fra Danmark, fikk i posten.


Og da måtte vi barnebarna skrive på da.

Men, jeg lurte på om det var du som sendte rundt de brevene angående slektsforskning?

Jeg driver å lager et slektstre her, siden jeg mistenker at Ingeborg, min mormor, kan ha vært i noe

Illuminati, som de da har mer av i Danmark, som har angrepet Ribsskog-familien da, siden det er noe
slags krig mot Norden, på personlig plan osv., virker det som.

(Jeg vet at dette høres rart ut, men alikevel, så kan det virke sånn).


Men men.

Jeg bare prøver å finne ut mer om den slektsforskninga.

Også legger jeg ved et link, til mitt slektstre, så kan du se at Johannes Ribsskog, var min morfar,

og hans farfar var Asbjørn Ribsskog, som var fisker i Namsos, sa min mormor, og som var bror
av Bernhof Ribsskog og Ole Konrad Ribsskog, hvis jeg har skjønt det riktig.

På forhånd takk for eventuelt svar, og beklager hvis dette ble sendt til feil person!


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er link til det nevnte stamtreet, som jeg nevnte ovenfor, hvis det er aktuelt for å forklare om det
jeg har funnet, om slektstre osv., jeg lurer bl.a. på hva Johannes sin far het, til fornavn, og moren,

som het Dørumsgaard, til etternavn.

Men vi får se hva som skjer.

Her er den linken ihvertfall:








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter