Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 30. august 2009

Jeg sendte en ny e-post til politiet i Oslo, angående anmeldelse av trakasserende kommentarer på blogg




Google Mail - Anmeldelse av trakasserende kommentarer, på blogg










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakasserende kommentarer, på blogg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Aug 30, 2009 at 10:17 PM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

dette er snakk om kommentarer, fra folk som jeg ikke vet hvem er, og ikke har noe ønske, om å få kommentarer fra.

Disse folka, har alle fått slettet kommentarene sine før, og burde skjønne det, at jeg ikke vil ha noe med de å gjøre.


Likevel, så fortsetter de å sende trakasserende kommentarer, som ledd i en slags organisert terrorkampanje mot meg, vil jeg nok måtte si at det er.

Så dette er terrorisme, vil jeg si.


Jeg ønsker gjerningsmennene tiltalt og straffet.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er de nevnte trakasserende og terroriserende kommentarene:




16
of 6
































Buuu Bertelsmann! Buuu Bertelsmann!

(Olav) 30/08/09
Vi jobber for den her 'mafian' vet du. De betaler
...
Vi
jobber for den her 'mafian' vet du. De betaler bra.

(Olav) 30/08/09
Polti! Polti! Han fæle mannen erter meg på
interne...
Polti! Polti! Han fæle mannen erter meg på internett! Putt dom i
fengsel!

(Laksegutten) 30/08/09
Erik, du er gal. Skjønner du ikke det? Splitter
pi...
Erik, du er gal. Skjønner du ikke det? Splitter pine gal.
Politiet bare ler av deg.

(Olav) 30/08/09
Noe terrorings? Noe terrorings?

(Lodin) 30/08/09
Du får registrere deg der å sjekke opp noen av
dem...
Du får registrere deg der å sjekke opp noen av dem da vet du.
Ikke bry deg om den mafian som ikke vil at du skal ha dame.

(Traklemo) 30/08/09





16
of 6

Select: All,
None

PS 2.

Dette er altså de trakasserende kommentarene, som har dukket opp, bare siden igår.


Jeg har pleid å sende de en og en, men jeg tenkte at det var vel like greit å sende de en gang hver dag, for eksempel, siden det er så mange av disse trakasserende kommentarene, at det blir mye arbeid med å sende e-poster osv., for hver trakasserende kommentar, som jeg mottar.


Så jeg sender de f.eks. en gang om dagen nå, så blir det litt færre e-poster.

Håper dette er iorden!









PS.

Denne terror-kampanjen, mot meg, på nettet, begynte etter at jeg skrev om Rimi-Hagen & Co. og problemene i Rimi, i tråden 'Hva er galt i Norge', på VGD.

Jeg ser de prøver å skylde på Bertelsmann osv., men jeg er ikke sikker på at det er de som står bak, det kan vel godt også være Rimi-Hagens gutter, hvis jeg skulle gjette.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter