Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. august 2009

Jeg synes ikke at ANSA svarte bra nok på klagen min




Google Mail - klage til ANSA










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




klage til ANSA











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Aug 4, 2009 at 4:51 PM




To:
tore.berg@ansa.no






Hei,

jeg har tenkt litt mer på det her nå.

Jeg synes at det er rart, at dere gjør sånne feil, når dere er en profesjonell organisasjon,
med 11 heltidsansatte.


Dette er jo som sagt en sak, hvor jeg har blitt tullet med av HiO og Lånekassa, så jeg synes
jeg kunne fått en bedre forklaring, på hva som skjedde her.

I tillegg, så svarte du ikke om ANSA.


Det jeg lurer på, er hva hovedformålet med ANSA er, og hvem får dere midler fra, dette kunne
jeg ikke finne på nettsidene deres.

Får dere støtte av staten, eller har dere 11 personer heltidsansatt dekket av medlemsgebyr?


På forhånd takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/8/4
Subject: Re: klage til ANSA
To: tore.berg@ansa.no


Hei,

ok, jeg får prøve det, så får jeg heller kontakte dere, eller andre, seinere, hvis jeg synes

det virker som at de er for urimelige.

Igjen takk for svar!


Mvh.

Erik Ribsskog


2009/8/4 <tore.berg@ansa.no>





Hei,



Jeg vil råde deg til å ta skriftlig
kontakt med Lånekassen, så vil du få et skriftlig svar på hvordan du skal
forholde deg til Lånekassen og hva som kan gjøres for å rydde opp i
situasjonen.




Med vennlig hilsen



Tore C. Berg

Generalsekretær Tlf:
+47 22 47 76 02

ANSA – Association of Norwegian Students
Abroad


Storgata 19, 0184
Oslo Tlf:
04544









Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 3. august 2009 22:07

Til: Tore Christian Berg

Emne: Re: klage til ANSA




Hei,






mange takk for svar!







Hva synes du at jeg burde gjøre med problemene med Lånekassa, at de
tuller med meg,




og at HiO tullet med studiene mine i Sunderland, søknaden dit,
godkjenning av fagene,




og tre Erasmus stipend søknader, og også søknaden om studielån.






Jeg vil gå så langt som til å si at HiO saboterte studiene mine i Sunderland,
og de




ødela karriæren min, for studiene gikk i vasken pga. dette, og jeg
mistet også




kontrollen over gjeld i Norge, mens jeg var i England.







Og nå tuller Lånekassa på samme måten.







Jeg burde kanskje være medlem i ANSA, for å spørre om dette, men jeg
har studert i utlandet,




men jeg har ikke helt fått med meg hva ANSA er, hva er hovedpoenget med
ANSA, vil du si,




hvis det er lov å spørre om dette?







Igjen takk for svar!







Mvh.







Erik Ribsskog






2009/8/3 <tore.berg@ansa.no>




Hei
Erik Ribsskog,



Jeg
har mottatt klagen din. Jeg beklager at du har mottatt to svar fra ANSAs rådgivere.
Det var en feil i administrasjonen av e-poster og ikke med hensikt.



Med
vennlig hilsen



Tore C. Berg

Generalsekretær Tlf:
+47 22 47 76 02

ANSA – Association of Norwegian Students
Abroad


Storgata 19, 0184
Oslo Tlf:
04544




















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter