Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. august 2009

To personer hos (danske) Digi.no, driver fortsatt og svarer på e-postene mine. Men dette er hos politiet, så jeg venter til jeg hører fra de om dette




Google Mail - Ang. debatt på digi.no










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Ang. debatt på digi.no











Sharif, Amer
<amer@allerinternett.no>



Thu, Aug 27, 2009 at 11:49 AM




To:
"eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>









Hei og takk for tilbakemeldingen din



Har du fortsatt problemer med å kommenterer på
digi.no? Vi har foretatt noen justeringer og har planer om å endre litt på
captchaen også. Akkurat nå har jeg testet å legge inn kommentarer uten problem.
Kunne du vennligst teste og si ifra hvordan det går?



På forhånd tusen takk.



Mvh


Amer Sharif


Aller Internett












PS.

Hvis jeg skulle gjette, så er nok denne e-posten et plott, fra noe frimurere, eller lignende.

De har lest på bloggen min, (fra igår, var det vel), at jeg ikke kommer til å svare Digi.no, siden den saken er hos politiet.

(Fordi redaktøren hos Digi.no, har kontaktet meg om det samme, igår eller forgårs).

Også får de en som nok er muslim, ihvertfall utlending, til å sende e-post likevel.

Og så skal de bruke bloggposten min da, til å ilne opp noen muslimske mafia-kriminelle e.l., og fortelle de at jeg er rasist, og prøve å få de til å drepe meg da.

Noe sånt er det nok som foregår, hvis jeg skulle gjette.

Så her ser man Illuminati og/eller Malteserordenen i praksis.

Så sånn er nok det.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter