Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 18. september 2009

De her, the Financial Ombudsman, de sender e-post, og lar medarbeiderne sine slave, tidlig på søndagene, så de her vil ikke jeg ha mer med å gjøre




Gmail - 7307528 - Ribsskog against The Royal Bank of Scotland Plc










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




7307528 - Ribsskog against The Royal Bank of Scotland Plc











Puliston, Rosamund
<rosamund.puliston@financial-ombudsman.org.uk>



Fri, Sep 18, 2009 at 10:10 AM




To:
eribsskog@gmail.com








Good morning Mr Ribsskog


In order to progress your complaint, could you please kindly return the complaint form duly signed.


I look forward to receiving your form at your earliest convenience.


Thanking you in anticipation.


Roz Puliston

Adjudicator

Financial Ombudsman Service

South Quay Plaza

183 Marsh Wall

London

E14 9SR


0203 222 4658 Phone

0203 222 4659 Fax





This e-mail and any attachments are confidential
and may be subject to legal privilege. If you are not the intended recipient,
please notify the sender immediately and delete this e-mail and any attachment
from your system. If you are not the intended recipient you must not copy,
disclose or take any action in reliance to it.


This e-mail and any attachments have been checked by
virus detection software before transmission. You should carry out your own
virus checks on the contents of this communication. We accept no liability for
any loss or damage which may be caused by software viruses or by interception or
interruption of this mail.


Unless otherwise indicated, this e-mail has no
contractual effect and may only be used for the purpose(s) indicated in it. The
statements and opinions expressed in this e-mail are those of the author and do
not necessarily reflect those of the Financial Ombudsman Service Ltd.

This email has originated from the Financial
Ombudsman Service Ltd. South Quay Plaza, 183 Marsh Wall, London E14 9SR, United
Kingdom. Registered as a limited company in England and Wales No. 3725015.
Registered office as above.












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter