Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 2. september 2009

Jeg fikk en e-post fra ANSA, angående den engelsk-testen fra Sunderland mm.




Google Mail - Spørsmål om navn på språktest/Fwd: FW: Complaint to the Chief Executive of the University of Sunderland










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Spørsmål om navn på språktest/Fwd: FW: Complaint to the Chief Executive of the University of Sunderland











studinfo@ansa.no
<studinfo@ansa.no>



Wed, Sep 2, 2009 at 11:59 AM




To:
eribsskog@gmail.com









Hei,



Det er vanlig at alle studenter må ta en
IELTS-test før de får opptak ved skoler i UK, er det denne du sikter til?


http://www.ielts.org/


www.ansa.no/tester




Best regards / Med
vennlig hilsen

Silje Ingrid Ruud


Informasjonskonsulent


Association
of Norwegian Students Abroad


Storgata 19, 0184
Oslo, Norway

+47 22 47 76 13








Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 2. september 2009 11:20

Til: ANSA Studieinformasjonen

Emne: Spørsmål om navn på
språktest/Fwd: FW: Complaint to the Chief Executive of the University of
Sunderland




Hei,






vet dere hva den testen heter, som alle ikke engelsk-språkelige
utenlandsstudenter, i Storbritannia, må ta, i starten av studieoppholdet heter?






De er litt vrange i Sunderland, synes jeg det virker som.







På forhånd takk for eventuelt svar!







Mvh.






Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Wed, Sep 2, 2009 at 9:52 AM

Subject: Re: FW: Complaint to the Chief Executive of the University of
Sunderland

To: David Donkin <david.donkin@sunderland.ac.uk>





Hi,






you write that the English-test I took at Sunderland, was an informal
one.






But it wasn't, as I understood it.






All Study-abroad students had to take this test, in one of the first weeks, of
the term.






And test-results were put up, on message-boards, in the language-center hall,
and only those who had the score 'A', didn't have to take English-classes.






So it was nothing informal with this test, at all, I can't see that I wrote
that it was an informal test, it was an obligatory test.






I hope it's easier for you to understand now, this should be piece of cake to
understand what I mean, for the university.






Yours sincerely,






Erik Ribsskog








On Wed, Sep 2, 2009 at 9:30 AM, David Donkin <david.donkin@sunderland.ac.uk>
wrote:


Dear Mr Ribsskog



Thank you for letting the University know about your recent customer support

experience.



We take all complaints very seriously indeed and wherever possible use them

as an opportunity to make any needed improvements.



I am attaching a letter to you that gives the results of my investigation

into your complaint. I hope it adequately explains the issues but if

anything remains unclear please do not hesitate to let me know.





Regards



David



David Donkin

Assistant Director

Student Recruitment and Business Partnerships University of Sunderland

Chester Road Sunderland

SR1 3SD

Tel: +44 191 515 3340

Mobile +44 7771 943498


















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter