Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 4. september 2009

Jeg har forresten skrevet mer på det engelske Everton-fourmet, Blue Kipper, om problemet med søppel-sekker, som flyter, i Leather Lane

Her er et brev, som vi leieboerne, i bygget her, fikk fra 'the Council', idag:

img037

Og da skrev jeg en e-post tilbake til the Council, hvor jeg klaget på at jeg jo allerede hadde fortalt dem det, på onsdag, at det ikke var meg som kasta søppel i gata, (jeg har jo 'søppel-koden', som jeg har skrevet om på bloggen tidligere):




Google Mail - Complaint to G. Thompson, Environmental Enforcement Services, Liverpool City Council










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Complaint to G. Thompson, Environmental Enforcement Services, Liverpool City Council











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Sep 4, 2009 at 7:43 PM




To:
Liverpool Direct <liverpool.direct@liverpool.gov.uk>






Hi,

I'm writing to you, since on Wednesday, you and your college, from Liverpool City Council, in 'police-like uniforms', called on my calling, in flat 3, 5 Leather Lane, and wanted to speak with me, about the garbage, that someone had left in the lane, after the Bank Holiday.


I explained, that this wasn't my garbage, since I go with all my household-waste, to the restaurant Lady of Mann's garbage room, since that's the routine the Landlord, has told us to use, with the garbage.


Still I got a letter today, saying that you think it's possible me who do this, even if we talked about this on Wednesday.

You don't eighter seem, to reflect on, what I told you, that from my kitchen-window, I can see some type of break-room, (since I've been filming some funny seagull-family, on the roof of the 'G-bar building', which has made a lot of noise and learned to fly etc., earlier this summer).


So then I've noticed, that there is a combined washing-machine room, and break-room with fridge and microwave etc., right under the roof of the 'G-bar building', where the seagulls where.


I don't what kind of business it is, who has this break-room, but I've noticed, that employees, has to hang up black towels, from the washing-machine, during their brakes.

So I'm not sure how fine this business is.


I've wondered if this could be the break-room, (like I told you and your collegue), for City of Angels, hair-dressers, but I think this seems a bit strange, since there are perhaps 20-30 meter from the break-room to the hair-dressers, who are on the other end of the lane, than Dale St.


(I wonder, since the break-room, is alway full of attractive women, who fixes their hair, and put on make-up, is a brothel they have there, or what is it?).

I can't say what type of business, for sure, that the break-room belongs to, but it's right above G-bars exit-door, where they throw out drunks, who then sometimes knock on the door, in the midle of the night, and make noise.


So I think it's a bit unfair, that we in 5 Leather Lane get the blaime for this garbage.

I think that probably someone throw the garbage in the G-bar bins, (who is for bottles, that they throw in them, at around 7 AM, making a lot of noise, and they also throw ashes from sigarettes, I think, because sometimes the 'G-bar bins' starts to catch fire).


And then perhaps, when the bin-company comes, to collect the 'G-bar bins', then that company could perhaps throw out the household-waste, from the break-room?, near Leather Lane, if that's where the bins are collected.


Something like this, because I know that household-waste, has to be in the purple bins, for bin-companies to not write fines, to the businesses.

But I haven't seen that the G-bar building has their own purple bins, like the Lady of Mann-restaurant and Rigbys pub-garbage-room.


So I think that perhaps the G-bar building has to get their own purple bins, for the break rooms?

Could this be the problem?

Since I can't see that you mention this break-room, in the 'G-bar building', in you letter, that I recieved today, even if I explained you and your college, about this break-room, on Wednesday.


So I think it's a bit strange that I get this letter, saying that you think it's me that put the garbage in Leather Lane, after I told you that I put it in the Lady of Mann's garbage-room, like the Landlord has explained to me, when I moved in here, in 2006, that I should do.


So I wanted to please complain about this, since I think citizens shouldn't be threated like this, that the Council don't listen to what the citizens says.

Sincerely,

Erik Ribsskog














Så nå blir det spennende å se, om jeg hører noe tilbake fra the Council.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er link til diskusjonen på fotball-forumet, igjen:

http://www.bluekipper.net/index.php?showtopic=34570&st=60

PS 2.

Og her er fler bloggposter, hvor jeg har skrevet mer om 'søppel-koden', tidligere:

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/'Søppel-koden'

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter