Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 16. september 2009

Jeg lurer på om jeg heller skal ta et kurs i 'Personell Skills', fra Home Learning College, siden det er så mye tull med Liverpool Community College




Google Mail - Erik, get EDI certification for your HR Personnel skills










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Erik, get EDI certification for your HR Personnel skills











reed.co.uk
<no-reply@e.reed.co.uk>



Wed, Sep 16, 2009 at 3:37 PM




Reply-To:
no-reply <support-bush2k3b038py4axbwaxw8wew90w94@e.reed.co.uk>


To:
eribsskog@gmail.com









Trouble viewing this email? View it as a web page here

















Study for a new career in Media, Digital & Creative from the comfort of your home... or garden
Learn more























Erik, get EDI certification for your Personnel skills



If you are looking to improve your knowledge of HR issues or want to launch a new career in Human Resources, the EDI Certificate in Personnel Skills is ideal.


Brought to you in partnership with Home Learning College, the UK's leading home study provider, your EDI Certificate will add weight to your CV by showing a potential employer that you have the training and skills needed to be a confident and highly effective HR professional.


You will study how to develop policies and procedures relating to staff employment. It's also ideal if you're a small business owner, as it gives key insights into legislation and employee relations.


Home Learning College's employer recognised EDI certificate will enable you to upgrade your skills and gain a competitive edge - regardless of your industry or career level.







Request further information Give us a call now 0800 975 7829 View all courses


reed.co.uk - Sign In - Career Tools - Sectors - Locations - Learning Centre




You've received this message because eribsskog@gmail.com is a registered email address with reed.co.uk.

You can unsubscribe from reed.co.uk emails by updating your contact preferences. Please note: you may continue to receive email communications from reed.co.uk for up to five working days after amending your contact preferences or deleting your account.

To make sure future emails from us are not blocked by your email provider's junk mail filters, please add our email address (no-reply@e.reed.co.uk) to your contacts or safe list.

Please do not reply to this email, as it is sent from an automated account. If you would like further assistance, please visit our help page.










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter