Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. september 2009

Jeg sendte en ny e-post, til ambassaden i London




Google Mail - Oppdatering/Fwd: FW:










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: FW:











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Sep 8, 2009 at 2:38 PM




To:
Solem Trine <Trine.Morch.Solem@mfa.no>






Hei,

nei det har ikke blitt besvart sånn at jeg forstår det ihvertfall.

Det har blitt sendt svar fra UD, det stemmer.

Men hvorfor har ikke ambassaden beklaget, sånn som Sivilombudsmannen ba ambassaden om?


Det virker som et mysterium for meg.

Altså, jeg synes det er uhøflig av dere, å ikke svare på mine henvendelser.

Hvis dere synes at jeg kontakter dere ofte, så kan jeg forklare, som jeg forklarte UD, at grunnen til at jeg gikk til konsulatet, her i byen, i 2007, og fikk snakke med visekonsulen, (en dame med mørkt, krøllete hår, som sa hun het Liz Hurley), det var at politiet her i byen, ikke svarte på henvendelsene mine, flere henvendelser, over flere uker, til to tjenestefolk, som jeg hadde levert noen dokumenter til, (dvs. kopier av den arbeidssaken, mot Bertelsmann/Microsoft, som jeg har gikk dere originalene til).


Jeg ville, (våren 2007), at konsulatet, skulle hjelpe meg, sånn at politiet svarte meg.

Jeg tenkte konsulatet kunne hjelpe meg, siden jeg tenkte at en del av jobben deres, var å hjelpe norske folk, med sånt.


Men så begynte hu dama, og ringe opp ambassaden, over hodet på meg, uten å informere meg, eller spørre.

Og så sa hun bare at jeg skulle få prate med 'Vømø', som jeg trodde da var konsulen, (som kanskje het 'Wermer', eller noe, men det viste seg, å være ambassaderåd Øvermo, som hun visekonsulen hadde ringt opp, uten at jeg hadde bedt henne om å gjøre det.


For jeg ville at de skulle hjelpe meg, med politiet.

Så kanskje ambassaden synes at jeg kontakter de ofte, fordi jeg var jo på et møte med ambassaderåd Sommerstad, hos dere, i 2006.


Og da ble vi enige om at jeg skulle ta den saken videre.

Men jeg ringte ikke, i tilfelle det var noen 'snushaner', som overhørte hva som skjedde.

Du så jo hva som skjedde på konsulatet, hun britiske visekonsulen sendte meg til ambassaden, uten at hun sa fra eller spurte.


Britene liker jo å vite alt mulig, enda de vel ikke har noe med hva som skjer på den norske ambassaden, så jeg ville ikke ringe så mye til ambassaden, men tenkte at hun dama, Sommerstad, klarte å bruke hodet sitt selv.


Øvermo sa at jeg skulle ta det gjennom politiet og CAB, i Liverpool.

Men de bare mobber og trakasserer meg, og jeg er bekymret for at norske folk ble brukt som mål, for terrorrisering, i det firmaet.


For jeg ble veldig mye mobbet der, og norske folk, måtte svare på samtaler på tre nordiske språk, mens dansker og finner bare svarte på sitt morsmål, og svenskene på norsk og svensk.

Så vi nordmenn måtte jobbe tre ganger så hardt som finnene og danskene, uten å få mer lønn, i et tysk firma, Bertelsmann, som var nazi-Tysklands hovedprodusent av propaganda, og som jeg nå har lest, at sponser jødiske spionorganisasjoner.


Så et spørs om ikke sionistene bruker typisk nordiske folk, som mål, i noe rase-krig, eller lignende, gjennom Bertelsmann mm.

Ihvertfall så ble jeg veldig mye mobbet der, og de brukte ulovlige ledelsesmetoder, dvs. forsterkning/straff.


Og jeg ble også utsatt for en ugyldig oppsigelse, og politiet og rettsystemet, har bare fortsatt og tulle med meg, på samme måte, i de etterfølgene årene, siden 2006.

Jeg hørte jo på stemmen, til Øvermo, at hun ble skeptisk til at dere kunne gjøre noe, når hun hørte at jeg sa, at det var tyske interesser inne i bildet.


Så jeg skjønner at dere er redde, eller ikke vil gå tyskerne for nærme, og at dere synes at dette er mer viktig, enn å stå opp for deres borgere og landsmenn.

Men ikke glem det da, at det var Tyskland, som okkuperte Norge, i fem år, med hundretusenvis, av soldater, undet 2. verdenskrig.


Mvh.

Erik Ribsskog


2009/9/8 Solem Trine <Trine.Morch.Solem@mfa.no>



Jeg forstår fra kollegaer på ambassaden at henvendelser fra
både deg og Sivilombudsmannen er besvart og at ytterligere kommentarer ikke kan
forventes.


Mvh

Trine
M. Solem

______________________________________

Trine M. Solem

Consul

Royal Norwegian Embassy

25 Belgrave Square

London SW1X 8QD

Tel:. +44 (0)20 7591
5500

Fax: +44 (0)20 7591
5547

E-mail: tms@mfa.no






From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: Tuesday, September 08, 2009 12:49 PM
To: Solem
Trine
Subject: Re: Oppdatering/Fwd: FW:


Hei,


ja, uansett hva det skyldes, at E-en ser ut som en F, så ser det jo like
dumt ut.


Hvordan kan en sånn bokstav ha blitt slitt, når den er bak en
glassramme, forresten.


Er det noen som har spist på den?

Har dere tenkt å svare meg på
de andre e-postene, som jeg har sendt til ambassaden i London nå.


Sivilombudsmannen, har kontaktet dere om dette, at dere ikke har svart
meg.


Skal dere ikke beklage dette da?


Mvh.


Erik Ribsskog





2009/9/8 Solem Trine <Trine.Morch.Solem@mfa.no>



Det vises
til korrespondanse du har hatt med Mette Bjønness i Utenriksdepartementet
vedr. navnet på det norske konsulatet i Liverpool. For meg ser det ut som at
bokstaven E bare er litt slitt nederst slik at det ser ut som en F. Uansett
har jeg bedt konsulatet om å se på det og rette opp navnet slik at det blir
tydelig og korrekt.


Mvh

Trine M.
Solem

______________________________________

Trine M. Solem

Consul

Royal Norwegian
Embassy

25 Belgrave Square

London SW1X 8QD

Tel:. +44 (0)20 7591
5500

Fax: +44 (0)20 7591
5547

E-mail: tms@mfa.no












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter