Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. september 2009

Jeg skrev en e-post til 'den tyske Kurland-foreningen'. (Tyskerne har en egen kurlandsk kultur, siden den Tyske Orden, eide landet)




Gmail - My grandmother, Ingeborg Ribsskog's, family










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




My grandmother, Ingeborg Ribsskog's, family











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Sep 21, 2009 at 5:30 AM




To:
genealoge-kurland@baltische-ritterschaften.de






Hi,

my late grandmother, from Denmark, (I'm from Norway), is from the Gjedde-family, in Denmark, on her mothers side.

(A family that had the general in command, in Denmark, in the 1920's etc., Anders Gjedde Nyholm).


I've read on the internet, that that familiy earlier was called 'Gedde', (and also 'von Gedde', I've read), and was, I've read, from nobility from Churland/Kurland, Charlotte von Geldern.


I can't find anything on your website, about von Geldern, (or von Gedde), on this link, (where I found your e-mail adresse, since your website is listed on the English Wikipedia-article about Courland):



I was just wondering if you know where it's possible to find more information about these families, von Geldern and von Gedde.


Thank you very much in advance for any reply!

Sincerely,

Erik Ribsskog









PS.

Her er linken til 'den tyske Kurland-foreningen', eller hva man skal kalle de:

http://www.baltische-ritterschaften.de/genkurland.htm

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter