Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 9. oktober 2009

Da fikk jeg svar om Arvato-saken. Selv om det ikke var et ordentlig svar så har den henvendelsen min ihvertfall fått en saksbehandler eller advokat da




Google Mail - Out of Office: Reminder/Fwd: Employment-case against Bertelsmann Arvato










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Out of Office: Reminder/Fwd: Employment-case against Bertelsmann Arvato











Sarah Boustouller
<sbo@stephensons.co.uk>



Fri, Oct 9, 2009 at 8:59 AM




To:
"eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>






I am currently out of the office until Monday 12th.  If your enquiry is urgent, please telephone 01942 774225.



Thank you.









Sarah Boustouller

Marketing Manager & Associate





For and on behalf of Stephensons Solicitors LLP

24 Lord Street, Leigh  WN7 1AB

Direct Dial: 01942 774081

Direct Fax: 01942 774546

Email: sbo@stephensons.co.uk

Web: http://www.stephensons.co.uk







--------------------------------------------------------------------------

Save energy, money and the environment - do you need to print this message?

The information in this e-mail (which includes any files transmitted with it) is confidential and may also be legally privileged.  It is intended for the addressee only.  Access to this e-mail by anyone else is unauthorized.  Unauthorized recipients are required to maintain confidentiality.  If you have received this e-mail in error please notify us immediately, destroy any copies and delete it from your computer system.  Any use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail is prohibited. Copyright in this e-mail and any document created by us and sent as an attachment to this e-mail will be and remain vested in us and will not be transferred to you. All messages are scanned for viruses by McAfee VirusScan but please carry out such virus and other checks as you consider appropriate. No responsibility is accepted by us in this regard. Stephensons Solicitors LLP is a limited liability partnership. Registered in England and Wales, registered number OC322962, registered office is 24 Lord Street, Leigh, WN7 1AB. Telephone: 01942 777777. A list of members is available for inspection at the registered office. Members of Stephensons Solicitors LLP will be referred to as partners. Regulated by the Solicitors Regulation Authority. For the SRA rules click http://www.sra.org.uk/solicitors/code-of-conduct.page. Service of Documents by e-mail not accepted.

--------------------------------------------------------------------------









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter