Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 22. oktober 2009

Det kan virke som at det er FBI som tuller med meg, i Sunderland. Og sikkert ellers også, etter problemene på flyplassen i Detroit, i februar 2005. Hm

fbi sunderland 2

http://www.google.co.uk/search?hl=en&source=hp&q=FBI%20STUDENTRECORDS%20SUNDERLAND%20.AC.UK&btnG=Google%20Search&meta=&aq=f&oq=

PS.

Hvis noen fra Oslo, som har med det, leser det her, så ikke la amerikanerne få ny ambassade, ved militærleieren, på Huseby vel.

De kommer til å forfølge de vernepliktige der, på samme måte som de gjør med meg, som er i HV.

Så da kommer hele hæren til å bli kontrollert av amerikanerne, hvis det skjer, at de får ambassaden dit, vil jeg tippe.

Så sånn er nok det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Dette kan også stemme med det, at da jeg, i mars, var det vel, ringte den amerikanske ambassaden i Oslo, for å spørre hva jeg skulle gjøre med det, at noen hadde hat-blogger mot meg, på amerikanske blogg-tjenester.

Og da sa hu dama på den amerikanske ambassaden i Oslo, at jeg burde ringe FBI.

(Enda det var IC3, som man skulle ringe, het de vel).

Så det var kanskje som en vits, at jeg burde ringe FBI, på den måten at det er de som tuller med meg.

Er det sånn det henger sammen.

Hvem vet, men det er vel ikke helt umulig, at det er sånn.

Vi får se.

Eller, det er kanskje mulig at hun på den amerikanske ambassaden i Oslo, ikke sa FBI, men sa politiet.

Det er mulig.

Det skal jeg ikke si helt sikkert.

Men men.

Her er uansett en link til en bloggpost, hvor jeg har skrevet mer om dette:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/03/hvorfor-jeg-ikke-far-meg-jobb-in.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter