Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 9. oktober 2009

Jeg sendte en ny e-post til HiO




Google Mail - Feil på grad/Fwd: oppnåd grad HiO










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Feil på grad/Fwd: oppnåd grad HiO











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Oct 9, 2009 at 2:41 PM




To:
Tove Jorid Hatlen <Tove.Hatlen@iu.hio.no>






Hei,

ok, jeg synes det var litt rart.

Jeg ønsker ikke å klage, nå som jeg får en grad, men jeg synes det virker litt tilfeldig.

Jeg tenkte på at det ikke var så langt fra en Bachelor nå.


Men da måtte den nesten ha godkjent alle fagene, for jeg har 90 studiepoeng fra HiO og 99 fra NHI.

Og det blir nok litt drøyt, når man tenker på overlappingen ja, det er jeg enig i, så jeg skal ikke krangle om det.


Men jeg sender de karakterutskriftene tilbake, en av de første dagene.

Igjen takk for hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog



2009/10/9 Tove Jorid Hatlen <Tove.Hatlen@iu.hio.no>

Trenger kun karakterutskrift, norsk og engelsk. De emnene som inngår er satt opp av studieleder og grunnen til at ikke alle er med er faglig overlapp eller at emnene ikke er relevante i forhold til denne graden.



Mvh Tove hatlen






On 09.10.2009 13:56, Erik Ribsskog wrote:


Ok,



jeg kan gjøre det.



Hvorfor var det bare fag fra 1989 og 1992 fra NHI som ble godkjent da?



Hva med fagene fra 1990 og 1991?



Trenger du alle papirene dere sendte, eller er det bare karakterutskriften dere trenger?



Mvh.



Erik Ribsskog





2009/10/9 Tove Jorid Hatlen <Tove.Hatlen@iu.hio.no <mailto:Tove.Hatlen@iu.hio.no>>





Det er bare å beklage, feilen vil bli rettet opp men vi trenger da

det originale vitnemålet du allerede har fått i retur før vi kan

utstede nytt.



Ber derfor om at du sender dette tilbake til:



Høgskolen i Oslo

Avd for ingeniørutdanning

PB. 4, St. Olavs plass

N-0130 OSLO



mvh Tove Hatlen





On 09.10.2009 13:49, Erik Ribsskog wrote:



Hei,



tusen takk for grad, som jeg mottok i posten i dag, selv om det

bare var en 2-års grad!



Jeg la merke til en liten feil, (og rett skal jo være rett, når

det gjelder sånne vitnemål), og det var at to eksamener jeg

hadde, på NHI, i 1989, som ble godkjent av dere, de står det at

jeg hadde våren 1989.



Men, våren 1989, da gikk jeg fortsatt på videregående, for jeg

var nemlig (Datavi)Russ 89, som vi sa :)



Så jeg lurte på om dere kunne rette opp i dette, mens vi er

farta, og holder med det her vitnemålet, sånn at det blir høsten

1989, sånn at det ikke ser ut på CV-en min, som at jeg begynte

på høyskole før jeg var ferdig på videregående.



På forhånd takk for hjelpen enda en gang!



Mvh.



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: *Erik Ribsskog* <eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com> <mailto:eribsskog@gmail.com

<mailto:eribsskog@gmail.com>>>

Date: 2009/10/5

Subject: Re: oppnåd grad HiO

To: Tove Jorid Hatlen <Tove.Hatlen@iu.hio.no

<mailto:asulv.froysnes@hio.no <mailto:asulv.froysnes@hio.no>>






Hei,



det var veldig bra!



Det vil jeg gjerne ha tilsendt til min engelske adresse.



Det er følgende:



Erik Ribsskog

Flat 3

5 Leather Lane

Liverpool

GB-L2 2AE

Storbritannia



Det var bra å få vitnemål for jeg driver å søker datajobber nå,

så det var veldig bra!



Jeg sender en kopi av denne e-posten til direktøren for HiO,

siden jeg har sendt en klage tidligere, til han, på dette med

vitnemål, men først og fremst problemene i forbindelse med mitt

studieopphold i Sunderland, skoleåret 2004/05.



Mvh.



Erik Ribsskog





2009/10/5 Tove Jorid Hatlen <Tove.Hatlen@iu.hio.no

<mailto:Tove.Hatlen@iu.hio.no> <mailto:Tove.Hatlen@iu.hio.no



<mailto:Tove.Hatlen@iu.hio.no>>>





Hei!



Vi viser til tidligere korrespondanse, og kan med dette

bekrefte at

vitnemål for oppnådd grad Høgskolekandidat i

Informasjonsteknologi

nå er utskrevet.



Vi beklager denne lange saksbehandlingstiden, men har brukt

noe tid

på å finne og verifisere tidliger dokumentasjon fra NHI.



Kan du gi en tilbakemelding på hvilken adresse der originale

vitnemålet skal sendes til?



mvh





Tove Hatlen

fung. kontorsjef

--

Tove Jorid Hatlen

Høgskolen i Oslo

P35/s 725

22 45 32 16









--

Tove Jorid Hatlen

Høgskolen i Oslo

P35/s 725

22 45 32 16








--



Tove Jorid Hatlen

Høgskolen i Oslo

P35/s 725

22 45 32 16











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter