Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. oktober 2009

Jeg sendte en ny e-post til Svelvik Ungdomsskole




Google Mail - Adresse










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Adresse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Oct 29, 2009 at 2:47 PM




To:
"Lønseth, Ole" <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>






Hei,

ok, den er grei!

Tusen takk for hjelpen og ha en fortsatt fin dag!

Jeg tar heller kontakt igjen seinere, om det andre greiene, om da Aakvåg sendte meg til skolepsykologen osv., og at faren min lot meg bo alene fra jeg var ni år, osv.


Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog


2009/10/29 Lønseth, Ole <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>




Jeg fører bare på karakterene fra 7 og 8 klasse med penn på en
kopi av vitnemålet ditt. Der stemmer nok at du gikk i B – klassen og at Inger (
kona mi ) var inspektør. Og det stemmer at Per Arne , Kenneth og du var på
språkreise.





Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 29. oktober 2009 15:19



Til: Lønseth, Ole

Emne: Re: Adresse




Hei,






jeg trodde jeg gikk i B-klassen jeg, men.







Var det kona di som var inspektør da?






Per Arne, var det han som var med meg og Kenneth Sevland og dem til England, på
språkreise, sommeren etter ungdomsskolen?






Jeg blander folka fra Svelvik litt, så det var sikkert ikke det.






Men jeg mener nå at jeg gikk i B-klassen, ihvertfall.






Men men.






Men tusen takk for at du ordner det med karakterene!






Jeg har også en sak mot faren min, Aakvåg sendte meg til skole-psykolog dama en
gang, siden han vel trodde at noe var galt, og hadde hørt at jeg bodde alene.







(Faren min lot meg bo alene fra jeg var ni år).







Hvem må jeg kontakte for å få en kopi av det hun
psykolog-dama skrev?







Mvh.






Erik Ribsskog










2009/10/29 Lønseth, Ole <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>






Hei



Da trenger jeg litt mer tid for å hente
ut de karakterene.


Nei, jeg er far til Per Arne som gikk i
B – klassen. Du gikk i C. Jeg var rådgiver på den tiden.. og er det fortsatt.



Mvh


Ole Lønseth




Fra: Erik
Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 29. oktober 2009 14:15

Til: Lønseth, Ole

Emne: Re: Adresse






Hei,






ja,
selvfølgelig.







(Men
husk også at det var karakterer fra 7. og 8. klasse som jeg syntes var artig,
for da hadde jeg så mange S-er, og jeg tenkte at jeg skulle skrive om det her
på blogg osv., siden så mange vil ha det til at jeg er dum, osv).






Lønseth, det var ikke du som var faren til Jørn, fra Bergeråsen, kameraten til
Christian Grønli, jeg mener foreldra hans var lærere.






Eller det var du som var inspektør, mener jeg(?)






Samma det.






Adressen er i hvertfall:






Erik Ribsskog




Flat
3




5
Leather Lane




Liverpool




GB-L2
2AE




Storbritannia







Mvh.






Erik Ribsskog









2009/10/29
Lønseth, Ole <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>




Hei


Trenger
adressa di for å sende kopi av vitnemål...og det er jo bra.



Mvh



Ole
Lønseth


rådgiver

























Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter