Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. oktober 2009

Jeg søkte på en Java-programmeringsjobb




Google Mail - eribsskog@gmail.com - CWJobs.co.uk - Applicant details for Java Developers - software engineers - Java - PWSF987










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




eribsskog@gmail.com - CWJobs.co.uk - Applicant details for Java Developers - software engineers - Java - PWSF987











cwjobs@cwjobsmail.co.uk
<cwjobs@cwjobsmail.co.uk>



Wed, Oct 14, 2009 at 8:08 AM




Reply-To:
eribsskog@gmail.com


To:
apply-320204411-4996@at.idibu.com


Cc:
eribsskog@gmail.com






















CWJobs.co.uk














This candidate, eribsskog@gmail.com, has applied online for the position of Java Developers - software engineers - Java advertised on CWJobs.co.uk

Applicant details for Java Developers - software engineers - Java - PWSF987

Candidate's comments:

Hi,
I have a two year degree in Computing, from Oslo University College, where I was the person responsible for the Java programming, on the group I was on, when we had group-assignments there.

I have also some experience from working with system development, in Dataease, from the 1990's.

I've also studied Computing in the 90's, so I've also know other types of programming, than object-orientated programming in Java, like structured programming in Basic and Pascal, and Assembly Language Programming. So it should be possible for me, to learn and adapt quickly, to different programming/system development-tasks.
I hope to hear back from you about the job!
Yours sincerely,

Erik Ribsskog


I confirm that I am eligible to live and work in the UK

If the candidate has supplied a CV, it will be attached to this email.

Please send your response to eribsskog@gmail.com directly. Thank you for advertising with CWJobs.co.uk


Registered office: Holden House, 57 Rathbone Place, London. W1T 1JU

Registered in England & Wales under company number 04269861












eribsskog_141020090808.rtf
10K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter