Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. oktober 2009

Jeg søkte på en jobb som Team-Leader, for Liverpool City Council's kundeservice-senter




Google Mail - Team Leader (WSQ/124968)










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Team Leader (WSQ/124968)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Oct 29, 2009 at 8:19 PM




To:
ldlrecruitment@liverpooldirectlimited.co.uk






Hi,

I've been working ten years with management, thereby four years as a food shop manager, in three different food-shops, so I have very good knowledge of management.


I've been working in a Contact Centre, and I've also recieved training from a council in Yorkshire, East Riding, practising on answering phone-calls, from council-citizens, calling in with complaints, to the Council, when I worked for Arvato, on the Microsoft Scandinavian Product Activation-campaign, in the Cunard Building, here in Liverpool, a few years ago.


I've also studied Computing with Business, on University-level, so I also have a good theoretical background in organisation and management, to complement my practical experience from these fields.


So I hope to please get to an interview for this job!

I'm attaching my CV.

Yours sincerely,

Erik Ribsskog





CV - Erik Ribsskog.rtf
10K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter