Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 22. november 2009

Det med Euroads, var fordi det ble nytt døgn ja. Hehe. Noen ganger er det kanskje lurt å tenke seg om litt mer enn jeg gjorde der ja. Men men




Google Mail - Nytt døgn/Fwd: Oppstart-problemer med Euroads-partnerskap










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Nytt døgn/Fwd: Oppstart-problemer med Euroads-partnerskap











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Nov 22, 2009 at 2:27 AM




To:
kontakt@euroads.no






Hei,

beklager tullet!

Det var visst fordi det var nytt døgn, at pengebeløpet ble nullstilt ja.

Hehe.

Noen ganger er det kanskje lurt å være litt mer våken enn jeg er ja.


Det er litt uvant med annonser på bloggen, men jeg skal se om jeg klarer å våkne opp her ja.

Vi får se.

Beklager igjen denne feilsendelsen!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/11/21
Subject: Oppstart-problemer med Euroads-partnerskap
To: kontakt@euroads.no


Hei,

jeg er han med den svarte Ford Sierraen, (som også måtte ta toget, når det var problem med bilen), som jobba som butikksjef, på Rimi Langhus, i 2001 og 2002.


Jeg måtte rømme fra Oslo, for jeg hørte at jeg ble forfulgt av noe 'mafian', som jeg ikke skjønte noe av.


Nå driver jeg og skriver blogg, om at jeg ikke får rettighetene mine i Norge, fra myndighetene, noe jeg godt kunne ha trengt, siden jeg skjønner at jeg blir forfulgt av noe 'mafian' da, som jeg ikke vet hvem er.


Og jeg begynte idag, med reklamer på bloggen.

Og først så stod det, på kontoen min hos dere, at jeg hadde 1 klikk, på Finnair-annonsen.

Så stod det at jeg hadde 6 klikk, på Finnair-annonsen.


Og så stod det at jeg hadde 0 klikk, og 0 kroner, enda jeg hadde opp mot 15 kroner, like før.

Hva er det som foregår, lurer jeg.

Er det noen 'luringer' hos dere, som nullstiller klikka mine eller?


Dette var lurereri, sånn gjorde ikke jeg, da jeg jobba på Rimi, og avløste pause i kassa, at jeg nullstilte hvor mye penger jeg fikk av kundene.

'Nei, jeg har ikke fått noen penger jeg, fru ditt og datt', du må nok betalte med en ny 500-hundrelapp.


Jeg holdt ikke på sånn.

Så hva er det som foregår, lurte jeg.

På forhånd takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog











PS.

Så jeg har faktisk fått 24 kroner alt jeg, på noen få timer med Euroads.

Så det var ikke dårlig, spesielt her i England, hvor man nok kan leve en hel uke, på 24 kroner, hvis man spiser tomatbønner og det billigste brødet.

Så det er ikke til å kimse av, vil jeg si.

Så tusen takk til alle johncons-blogg lesere, som er glad i reklame.

Nå ble jeg fornøyd her.

Jeg bare var litt trøtt og treig, siden jeg ble litt sliten av å drive med det reklame-greiene, på bloggen.

Men det var skikkelig bra, da kan jeg kanskje bruke de pengene til å betale leia, for tingene mine i Oslo, hos City Self Storage.

Det hadde vært artig.

Igjen tusen takk til leserne som leser reklame, og til Finnair som lager reklame!

Eller hvordan man skal forklare det her.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

24 kr

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter