Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 9. november 2009

Det virker som at det skal gå greit med medlemskap i NITO




Google Mail - Søknad om medlemskap i NITO










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Søknad om medlemskap i NITO











Ann Carnarius Elseth
<Ann.Elseth@nito.no>



Mon, Nov 9, 2009 at 8:47 AM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>








Hei igjen


Den skulle ha ligget på nettsidene, men da er det blitt
gjort en feil i oppgradering av nye sider. Vi skal rette det opp. Takk for
tilsendte papirer. Søknaden din går nå videre til reistrering av medlemskap i
dag.


Med hilsen

Ann Carnarius Elseth





Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 5. november 2009 17:58
Til: Ann Carnarius
Elseth
Emne: Fwd: Søknad om medlemskap i NITO


Hei,


forresten.


Jeg synes det var snodig at det ikke stod at jeg skulle sende
vitnemålet på NITO sine nettsider da.



Har dere mekka noen nye rutiner eller?


Mh.


Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date:
2009/11/5
Subject: Re: Søknad om medlemskap i NITO
To: Ann Carnarius
Elseth <Ann.Elseth@nito.no>


Hei,


takk for svar!



Det var jo dumt at dere ikke kan hjelpe med arbeidssak mot
Bertelsmann/Microsoft osv.


Men det er veldig bra, hvis jeg kan få bli medlem, siden da står jeg
vel litt sterkere, siden jeg er i litt hardt vær for tiden, siden jeg er
arbeidsledig osv.



Så det hadde vært veldig kjekt å hatt med på CV-en osv., nå som jeg først
har blitt akademiker innen data, mener jeg.


Jeg sender med kopi av vitnemål fra HiO.



Igjen takk for svar!


Mvh.

Erik Ribsskog




2009/11/5 Ann Carnarius Elseth <Ann.Elseth@nito.no>







Hei


Viser til din søknad om medlemskap i NITO
mottatt 2/11 d.å..

Dette kan vi innrømme, men håper du har
mulighet til å sende oss ditt vitnemål ( evt. karakterutskrift ) fra Høgskolen
i Oslo ?

Gjerne på mail til undertegnede eller på
fax til nr. 22 17 24 80


I forbindelse med det du skriver i din
søknad, må vi gjøre deg oppmerksom på at NITO ikke kan bistå i en tvist som
har oppstått

før du blir registrert som medlem hos
oss.



Med hilsen


Ann Carnarius Elseth


Spesialrådgiver NITO













PS.

Det er kanskje litt rart, hvis ingeniørorganisasjonen gjør feil, når de lager websider.

Det er kanskje sånn man kan stusse litt på.

Men det er vel kanskje ikke rart om de vil ha karakterutskrift heller, for å bevise at man har en grad.

Får man regne med.

Jeg tror jeg dropper å mase mer om det, selv om jeg kunne ha klagd på det, at det er rart hvis ingeniørene ikke klare å lage det tekniske på en webside riktig.

Men men, man kan vel ikke klage på alt i verden, så jeg tenker jeg dropper det.

Vi får se.

Det holder vel å forklare det her på bloggen tenker jeg.

Får man regne med.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter