Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 30. november 2009

Dette var en fabrikk som tipp-tipp-oldefaren min startet og som var like kjent som Kongsberg Våpenfabrikk. Til oldefaren min gikk konkurs på 30-tallet

anker heegaards fabrikker

PS.

Her kan man se at min mormor het Heegaard til pikenavn:

4119414605_92515453a6_b paint

PS 2.

Hun sa på telefonen ifjor, at hennes far ikke var jovial ovenfor en svoger, og derfor mistet fabrikken på 30-tallet.

Det kan kanskje ha vært pga. noen økonomiske problemer antagelig også, vil jeg gjette.

Siden det var på 1930-tallet, mener jeg, når det var nedgangstider og børskrakk.

Så det kan kanskje ha vært derfor at min danske mormor, ønsket å flytte til Norge.

Kanskje hun var litt flau, siden faren hennes mistet den kjente fabrikken?

Hvem vet.

At det kan ha vært en medvirkende årsak, som det heter.

Hvem vet.

Bare noe jeg tenkte på.

Vi får se hva som skjer.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Det var noen fra Fredrikstad som søkte om det her, forresten, (sånn at ikke noen tror at det var meg selv som søkte):

fredrikstad søkte

PS 4.

Man kan også se, at det hu Siri Rognli Olsen, (som jeg anmeldte for voldtekt, i 1990, på Abildsø, der jeg bodde det første året jeg bodde i Oslo, og ikke hadde sjangs til å få bort henne, siden hu satt seg oppå meg i vannsenga, og jeg var veldig tynn som ungdom, og hu var veldig brei/'dundre-aktig').

Hu kalte seg Lasira, som nick på internett, husker jeg.

Og hvis man ser på det øverste bildet, fra StatCounter, så kan det se ut som at Lasira er en kro.

Hvem vet.

Men hun var altså en litt sånn rølpete dame, som det nok hadde vært smartest å holde seg unna vil jeg si.

En litt sånn 'barka' dame, som var litt som en kriminell, vil jeg si.

For hu dreiv også og gikk på sexklubber og sånn, og var litt sånn pervers og sånn, synes jeg.

Hu prata om noe som het orgasmekontroll osv., som gikk på å la mannen gå med sånn belte, kyskhetsbelte, så man ikke kunne onanere da, men bare få tilfredsstille seg, når herskerinnen ens, dvs. hun Siri Rognli Olsen da, ønsket det.

Så hun var litt sånn pervers, så noe sånt ville ikke jeg være med på, så jeg styrte mer og mer unna henne.

Det var bare litt sånn, som at i nøden så spiser fanden fluer, som de sier.

Siden jeg var veldig overarbeida, på den tida jeg traff henne igjen, rundt år 2001 vel, i Oslo, og ikke traff så mange andre damer på den tida, for jeg var ikke så mye ute på byen osv.

Så hu var nok ikke som en normal dame, men som en litt sånn dominant og seksuell avviker osv.

Omtrent sånn som en av de damene som han kameraten til Pondus sjekker opp hele tida, vil jeg si.

Litt den stilen der.

Så sånn er det.

Bare noe jeg kom på.

PS 5.

Her er mer om dette:

mer om dette 24

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter