Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 23. november 2009

Forfulgt av noe 'mafian' pga. arv fra Adeler-familien?

I den forrige bloggposten, så skrev jeg jo om det, at min mormor Ingeborg Ribsskog, fra Danmark, arvet noen penger etter sin tante, var det vel antagelig, som var gift med en baron Holger Adeler, sikkert fra Danmark.

(En arv som jeg ikke visste om, før i forrige uke, når jeg fikk lest det testamentet etter bestemor Ingeborg. Det var ukjent for meg, før jeg leste det testamentet, at Ribsskog-familien hadde noen fra Adeler-familien i slekta).

Og Adeler-familien, er veldig kjent, etter en Cort Adeler, som jeg leste om på Wikipedia, at slåss mot tyrkerne, blant annet.

Jeg skal se om jeg finner mer om det.

Og i den videoen om Tagtvedt-gjengen, i den forrige bloggposten, så synger de jo om å være fra Tyrkia, osv.

Og kjenner jeg mora mi rett, (og kanskje også søstra mi), så har nok de skrytt til omtrent alle 'sladrekjærringene' på Tagtvedt, om at de fikk arv etter Cort Adeler, eller Adeler-familien, som var kjent baron osv.

Så da har nok vi i Ribsskog-familien, blitt tulla med av noe 'mafian', som kanskje er noe muslimsk 'mafian', eller noe CIA-'mafian', eller noe 'hvit mafian', hvis vi skal se på jing og jang, som jeg har hatt med om litt på bloggen, de siste ukene.

Så sånn er nok kanskje det.

Og det er jeg misfornøyd med, hvis det er sånn.

Men det jeg er mest misfornøyd med, er at jeg ikke får rettighetene mine, fra myndighetene.

De bare 'pisser på' mine grunnlovsfestede rettigheter, og det liker jeg ikke.

Hva er poenget med å feire Grunnloven på 17. mai, hvis denne ikke har noen betydning?

Da er jo hele nasjonaldagen og Grunnloven en vits, mener jeg.

Enten det, eller så er politiet og myndighetene i Norge en vits.

Så det her, at jeg ikke får mine grunnlovsfestede rettigheter, når jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian', det er ganske alvorlig, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om Cort Adeler, (som var en dansk-norsk admiral, som slåss mot tyrkerne, blant annet):

cort adeler 2

http://no.wikipedia.org/wiki/Cort_Adeler

PS 2.

Vi ser også, i PS-et ovenfor, at Cort Adeler, hadde 'et tyrkerhode på spissen av en kårde', i sitt våpenskjold.

Kanskje tyrkerne er sure pga. dette?

Jeg vet ikke om han baronen som min mormor arvet etter, hadde det samme våpenskjoldet, men jeg kan se om jeg finner det.

Vi får se.

PS 3.

Her kan vi se tyrkerhodet, på kården, øverst til høyre i Adeler-familiens våpenskjold:

adeler tyrkerhode

http://www.roskildehistorie.dk/stamtavler/adel/Adeler/Adeler.htm

PS 4.

Og her musikkvideoen til Tagtvedt-gjengen igjen, hvor man kan høre at de synger om å være fra Tyrkia, blant annet:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter