Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 16. november 2009

Hu Annika Horten juger, mener jeg, når hu sier at hu ikke visste at jeg bodde i Toppen 4, før Røkås-familien. For jeg husker hu sa det på 80-tallet




Google Mail - Hei igjen Annika,










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hei igjen Annika,











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Nov 16, 2009 at 11:22 AM




To:
Annika Horten <Annika.Horten@d-ikt.no>






Hei,

nei, jeg skal ikke sende noe mer e-post til deg.

Du får slutte å skrive 'med vennlig hilsen' da vet du, hvis du ikke vil ha e-post.

Du husker vel ikke at Christell tok med deg, for å banke på alle vinduene og dørene, i leiligheten min i Leirfaret heller, da jeg skulle kopiere en videofilm, for noen i Havnehagen, og Christell sa jeg fikk låne videoen deres.


Og hva med den gangen du og Anne Uglum, gikk toppløse ned hele Havnehagen sammen med Espen Melheim?

Og søstra mi og Christell hadde dratt meg med på stranda, mellom Teskjekjærringa og Sand, for å sole oss, (der hvor ingen soler seg vanligvis), og du og Anne Uglum og Espen Melheim, skulle tilfeldigvis, eller 'tilfeldigvis', windsurfe der, to og Anne toppløse.


Hva var det om egentlig?

Jeg skal slutte å kontakte deg, men grunnen til at jeg kontaktet deg på denne e-post adressen var fordi firmaet du jobber i tulla med e-posten jeg sendte til Svelvik kommune.


Kanskje du skulle ha forsatt å jobbe på Hennes og Mauritz i gågata i Drammen istedet?

Hei og hopp!

Mvh.

Erik Ribsskog



2009/11/16 Annika Horten <Annika.Horten@d-ikt.no>


Jeg kan ikke huske at noen andre enn Røkås har bodd der. Du må spørre din egen familie. Det hadde vært fint om du sluttet å sende epost til meg. Dette er min jobbe adresse og jeg bruker ikke denne til privat.

Med vennlig hilsen Annika Horten D-ikt
--- opprinnelig melding ---
Fra: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>
Emne: Hei igjen Annika,
Dato: 15. november 2009
Klokkeslett: 12:35:52

beklager at jeg skriver så mange e-poster.


Men jeg har tenkt en stund på nå, om jeg var fra Berger eller Larvik.



Så mener jeg å huske, fra 80-tallet, at du sa en gang, da jeg møtte deg og Christell, at mora di huska meg og søstra mi, fra da vi bodde på Toppen der, der hvor Røkås-famlien vel flytta til, mener jeg, i Toppen 4.



Stemmer det, dere var vel naboene våre da, eller?




Stemmer det?



Bare noe jeg kom på, beklager at jeg sender mange e-poster!



Mvh.



Erik Ribsskog













PS.

Grunnen til at jeg husker at Annika jobba på Hennes og Maurits, i gågata i Drammen, det var jo fordi at jeg hadde kommet inn, på tredjeåret i Drammen, enda jeg bodde på Berger, i Vestfold, og Drammen ligger i Buskerud.

For Vestfold hadde ti plasser i Buskerud, i 1988/89, og jeg fikk en av de plassene, siden jeg hadde så gode karakterer.

Så sånn var det.

Og Gjerdes Videregående, den skolen lå jo like ved gågata i Drammen.

Og Annika gikk vel første året handel og kontor, på Sande VGS., så hun var sånn 16-17 år da, det skoleåret.

Likevel, så jobba hun på Hennes og Maurits, i Drammen da.

Og jeg, jeg jobba på CC Storkjøp, på Brakerøya da, kanskje 500 meter, eller litt mer, å gå, fra der skolen min lå.

Så jeg hadde ganske bra råd da.

Men jeg var sånn, at jeg sløste ikke mye med pengene jeg hadde.

Så jeg handla klær på Hennes og Maurits og Dressmann, på Bragernes i Drammen.

Med unntak av en dyr genser eller to, hvis jeg ikke fant noe på Hennes og Maurits.

Jeg pleide å kjøpe olabukser, på Hennes og Maurits, der hvor Annika jobba.

Syrevaska, (og 'stone washed'), bukser var populært på den tiden.

Så når jeg skulle på Hennes og Maurits, så var nesten alltid Annika på jobb, så hu må ha jobba ganske mye, tror jeg.

Men Annika jobba i dameavdelinga.

Og jeg kjente ikke Annika så bra, så jeg sa bare hei, for jeg syntes ikke jeg hadde noe i dameavdelingen å gjøre.

Men jeg husker at Annika så på meg, på en sånn spesiell, megetsigende, måte, når jeg hilste på henne, i begynnelsen av rulletrappa opp til 2. etasje.

Det var et eller annet mystisk med blikket hennes, som jeg fortsatt ikke klarer å tolke helt.

(Var det truende?).

Så det er noe med hun Annika, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter