Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 5. november 2009

Jeg måtte nesten spørre Annika om hva det var, da Christell tok henne med for at jeg skulle se på tenna hennes, sånn at bloggen ikke blir for kjedelig




Google Mail - Tull med e-post/Fwd: Levering forsinket: Re: Forespørsel om kopi av referat fra time med skolepsykolog/Fwd: Adresse










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Tull med e-post/Fwd: Levering forsinket: Re: Forespørsel om kopi av referat fra time med skolepsykolog/Fwd: Adresse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Nov 5, 2009 at 8:52 AM




To:
Annika Horten <Annika.Horten@d-ikt.no>






Hei,

ok, men Annika, hva var det, med den gangen, som Christell tok deg med opp i leiligheten min, i Leirfaret, og hu ba meg om å se på tenna dina, om de var firkanta eller ikke, som om du var en hest, eller noe.


Hva var egentlig det greiene, det skjønte jeg ikke.

Og du visste vel da at jeg bodde aleine, du så vel at det bare var meg og deg og Christell der, eller hva?

Mvh.

Erik Ribsskog



2009/11/5 Annika Horten <Annika.Horten@d-ikt.no>



Hei


All e-post ble formidlet til mottakerne når driftsavbruddet var
over.



Jeg har dessverre ikke noe svar på spørsmålene dine.


Lykke til.



Med vennlig hilsen


Annika Horten


d-ikt.no




Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 4. november 2009 16:43

Til: Annika Horten

Emne: Re: Tull med e-post/Fwd: Levering forsinket: Re: Forespørsel om
kopi av referat fra time med skolepsykolog/Fwd: Adresse




Hei,






takk for hjelp!






Jeg lurte på om jeg kunne stole på Christell skjønner du, eller om hu jugde,
det var derfor jeg prøvde å finne ut om det med Borgen.







Han slutta jo som rektor, kanskje det var fordi han gikk for
mye inn i jentegarderoben?






Samme det.






Men, jeg har lest at familien til Christell er i noe
Malteserordenen/Johanitterordenen.






Du gikk jo i klasse til Nina Monsen og Christell, virka Nina Monsen som noe
jente som ville ta selvmord for deg, hvis det er greit at jeg spørr?






Husker du at jeg bodde aleine forresten, i Leirfaret og Hellinga, for jeg
driver å starter en sak mot min far, for omsorgssvikt, og lennsmannen i
Svelvik, sier at det er umulig å finne ut om dette nå.







Mvh.






Erik Ribsskog






PS.







Her er er link til det om at familien til Christell
(Humblen) er i Maltserordenen/johanitterordenen:











PS 2.






Må jeg sende den e-posten på nytt til Svelvik kommune, eller?









2009/11/4 Annika Horten <Annika.Horten@d-ikt.no>




Hei


Det var problemer med e-post serveren i
går ettermiddag og derfor kom ikke e-post frem til Svelvik kommune.



Jeg er litt lei meg for at jeg svarte på
spørsmålene dine ufullstendig. Leif Borgen kom inn i dusjen en gang og det var
ikke for å spionere på oss, han trodde vi var ferdige i dusjen og ble nok mer
fortvilet enn det vi eleven ble for hendelsen.


Hadde jeg visst at du kom til å bruke
dette i blogger og i kontakt med andre personer så skulle jeg forklart det mer
detaljert i stedet for å bare bekrefte hendelsen. Måten dette ble fremstilt på
er helt feil og henvise til politi og anmeldelse er jo bare tull. Denne
hendelsen ble beklaget av Leif Borgen i det den skjedde og var så absolutt ikke
gjort med hensikt. Vi hadde han i gym i flere år og lignende hendelser skjedde
ikke.



Håper det går bra med deg og at du har
funnet ut av alt du lurte på.



Med vennlig hilsen


Annika Horten




Fra: Erik
Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 3. november 2009 17:39

Til: Annika Horten

Emne: Tull med e-post/Fwd: Levering forsinket: Re: Forespørsel om kopi
av referat fra time med skolepsykolog/Fwd: Adresse






Hei,






hva
er det du driver å tuller med nå da Annika?







Hvorfor
sender du ikke e-posten til Svelvik kommune?







Mvh.



Erik Ribsskog







PS.







Har
rektor Borgen vært og spionert noe mer på deg siden sist?







(Bare
fleiper).






----------
Forwarded message ----------

From: <postmaster@drammen.kommune.no>

Date: 2009/11/3

Subject: Levering forsinket: Re: Forespørsel om kopi av referat fra time med
skolepsykolog/Fwd: Adresse

To: eribsskog@gmail.com



Leveringen er forsinket til disse mottakerne
eller distribusjonslistene:


Berit
Wetterstad


Emne: Re: Forespørsel om kopi av
referat fra time med skolepsykolog/Fwd: Adresse


Denne meldingen er ennå ikke
levert. Microsoft Exchange vil fortsatt prøve å levere meldingen på dine vegne.


Meldingen vil bli forsøkt levert
frem til 05.11.2009 16:57:07 (GMT+01:00) Brussel, København, Madrid, Paris.
Microsoft Exchange vil ikke varsle deg hvis meldingen ikke kan leveres til den
tiden.






Sendt av Microsoft Exchange Server 2007





Final-Recipient: rfc822;Berit.Wetterstad@svelvik.kommune.no

Action: delayed

Status: 4.4.7

Diagnostic-Code: smtp;400 4.4.7 Message delayed

Will-Retry-Until: Thu, 5 Nov 2009 16:57:07 +0100

X-Display-Name: Berit Wetterstad






















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter