Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 25. november 2009

Jeg sendte en e-post til bestemor Ingeborgs nevø i Danmark, Steffen Heegaard, som er kjent forretningsmann der




Google Mail - Nevø av bestemor Ingeborg?










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Nevø av bestemor Ingeborg?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Nov 25, 2009 at 12:18 AM




To:
she@topdanmark.dk






Hei,

jeg prøver å få tak i den Heegaard-familie, som var i slekt med min bestemor Ingeborg Ribsskog, født Heegaard, i Danmark.

Hun døde i sommer, og jeg er hennes eldste barn Karens eldste barn, Erik, (som var i Nelunghavn, i 2002, da dere også var der, i Ellens og Ingeborgs bursdag), da Danmark var i fotball-VM, men ikke Norge, men Danmark tapte for England, og den kampen så vel dere, i Gurvika, der de 'hemma' folka holder til, i det forsamlingslokale der).


Så sånn var det.

Men jeg har _ikke_ hørt noe fra hverken Ellen eller Martin, når det gjelder arv, enda jeg stør øverst på arvelistene siden min mor Karen, er død, og jeg var hennes eldste barn.


Men jeg måtte kontakte Tingretten i Larvik, for å få Ingeborgs testamente.

For jeg blir snytt for arv, av Ellen og Martin!

Og Ellen er sammen med Johan Didrik Beichmann, og han har også bodd på Martins gård, som meg.


Men Didrik kun vasket opp, mens jeg ryddet hele gården og drenerte enga osv.

Og Ellen kunne heller ikke jobbe.

Men nå har de kjøpt seg fint hus i Stavern, med fire soverom, tre bad, båthavn osv.


Men Martin og Ellen vil ikke sende meg mine ting, som ligger på gården til Martin, bl.a. et brev fra Forbes-milliardær Stein Erik Hagen siden jeg var flink til å være Rimi butikksjef, og vant en prestisje-fylt driftskonkurranse.


Men men.

Og nå tuller de med arv.

Jeg har jo overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian', og jeg ble forsøkt myrdet på Martins gård, i 2005, så jeg dro til England.


Jeg fikk testamentet til Ingeborg sendt over hit til England, og det står at min mor arvet Magna og Holger Adeler, som var de siste etter den kjente dansk-norske admiral Cort Adeler.

Og han var jo Baron, han Holger Adeler.


Var hun Magna henne dere kalte 'Meme'?

Hm.

Men da mener jeg, at jeg nok er den baron Adeler, siden min mor fikk arven(?), og jeg er norsk som Cort Adeler? :)


Håper dette er greit!

Jeg fikk også et sølvkrus, av Ingeborg, i 2004, og dette var visst fra danskekongen, til Lauritz Gjedde Nyholm og fra 1720.

Kjenner du historien bak kruset?


Jeg fikk også på 80-tallet papirene, memoarene etter(?), Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, som var dommer i Egypt og Haag.

Men de lå hos min farmor Ågot, for hennes hus var så og si mitt barndomshjem, og jeg vet ikke hvor de havnet, meg jeg tror Ingeborg fikk de tilbake.


Bare noe jeg kom på.

Bestemor Ingeborg visste at jeg var interessert i sånne gamle bøker og frimerker og sånn, så jeg fikk mase kart og sånn, av bestemor.

Men men.


Ihvertfall et kart, som hun ikke tok tilbake, og et askbeger i sølv, uten sølvmerke, var det vel.

Men men.

Mer da.

Jo, min farmors familie, har sendt meg bilder av min farmors foreldre og søsken.


Dere har ikke noe sånn, som dere kan sende meg dere, fra Ingeborgs foreldre, f.eks?

Jeg skriver en blogg om familien, skjønner du.

Og jeg vil gjerne være baron Adeler, siden jeg er forfulgt av noe 'mafian', har jeg overhørt, så kanskje det hjelper?


En ved Rigsarkivet, i Danmark, sa at den adelige Gjedde-familien var utdødd.

Kjenner du noe til dette?

Igjen takk for sist, i Nevlunghavn i 2002, hvis jeg sender dette til rette person, noe jeg håper!


Mvh.

Erik Ribsskog baron Adeler :)







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter