Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. november 2009

Jeg sendte en ny e-post til Human-Etisk Forbund




Google Mail - Re: Fwd(2): Blir tullet med av Malteserordenen/Johanitterordenen










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: Fwd(2): Blir tullet med av Malteserordenen/Johanitterordenen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Nov 13, 2009 at 1:32 PM




To:
PerKristian Hansen <pkhansen@human.no>






Hei,

jeg er arbeidsledig i England, og jeg har såvidt råd til mat osv.

Så jeg har nok ikke råd å betalte 300, for det koster 200 å sende det fra England.

Hva skal jeg gjøre da, hva pleier dere å si i sånne tilfeller?


(Jeg har en grad i IT, og ti års ledererfaring, men jeg blir tullet med av Malteserordenen gjennom politiet, el., uten at jeg vet dette sikkert, det skal være sagt, så jeg kommer meg liksom ikke fram i livet, på tross av gode karakterer og CV og det som er).


Mvh.

Erik Ribsskog

2009/11/13 PerKristian Hansen <pkhansen@human.no>


Hei igjen!



Ja, medlemskapet ditt i statskirken er en sak mellom deg og kirken, så du må selv melde deg ut der. Legger ved et utmeldingsskjema av Dnk.



Og et innmeldingsskjema hos oss. Du kan også melde deg inn på https://innmelding.human.no/






Med vennlig hilsen



Per Hansen

Medlemsservice Human-Etisk Forbund

Postboks 6744 St. Olavsplass

N-0130 OSLO

Direktetelefon +47 23 15 60 11

Sentralbord +47 23 15 60 00

Telefaks +47 23 15 60 01

Mobil +47 48 18 90 24



Tenk på miljøet før du printer ut denne-posten





Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> skrev 13. november 2009 kl. 13:58 +0100:


Hei,





ja, men da melder jeg meg inn i Human-Etisk Forbund, for jeg har noen sånne religiøse fanatikere og 'gærninger' i familien, så da tror jeg det er best å komme med ut av statskjerka.





Må jeg kontakte den norske kirken først da, eller sier dere fra videre til de?



Hva må jeg gjøre av praktiske ting, for å melde meg inn hos dere?





Igjen takk for svar!



Mvh.



Erik Ribsskog





2009/11/13 PerKristian Hansen <pkhansen@human.no>







Hei,



og takk for e-posten din.

Ateister er hjertelig velkomne i Human-Etisk Forbund.





Med vennlig hilsen



Per Hansen

Medlemsservice Human-Etisk Forbund

Postboks 6744 St. Olavsplass

N-0130 OSLO

Direktetelefon +47 23 15 60 11

Sentralbord +47 23 15 60 00

Telefaks +47 23 15 60 01

Mobil +47 48 18 90 24



Tenk på miljøet før du printer ut denne-posten







----- Original melding -----


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. november 2009 15:24:29

Emne: Blir tullet med av Malteserordenen/Johanitterordenen

Til: Resepsjon

Vedlegg: Attach0.html 1K



Hei,





jeg har blitt tullet med hele livet, som del av et spill, i familien min, hvor noen er kristne og noen er New-Age djeveldyrkere, virker det som.





Jeg selv har aldri vært religiøs.



Men jeg blir tullet med av folk i familien, som er i Malteserordenen og Jehovas Vitner.





Hvordan passer det for ateister å bli medlem i Human Etisk forbund?



Jeg har måttet flykte til England, og det virker som at disse religiøse kontrollerer myndighetene, så jeg får ikke noe hjelp.



Jeg er oppvokst i Svelvk, som går for å være Norges nordligste sørlandsby, så det er mulig at dette er noe sånn bibelbelte-greier.



Jeg har ikke skjønt før nå i det siste, at det nok er pga. noe med religion at jeg har blitt tullet med på jobb, høgskole, i militæret osv.



Det er ganske omfattende.



Håper på svar!





Mvh.



Erik Ribsskog


















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter