Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. november 2009

Jeg sendte en ny e-post til Ole Lønseth, rådgiver ved Svelvik Ungdomsskole, angående noen spørsmål om vitnemålet mitt derfra, som jeg mottok i dag




Google Mail - Adresse










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Adresse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Nov 3, 2009 at 5:30 PM




To:
"Lønseth, Ole" <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>






Hei,

nå mottok jeg vitnemålet, som du sendte, i posten idag, her i England.

Det var veldig bra service av dere, at dere kunne ordne det!

Jeg bare lurte på det, hvis du har tid, om du bare kunne ha skrevet fraværet i en e-post, sånn at jeg får med om det på bloggen og.


For jeg mener å huske at jeg hadde veldig mye fravær, siden faren min lot meg bo aleine i en leilighet, og jeg ble mye mobba, i klasse osv., så jeg var som traumatisert noen ganger, og kom meg ikke på skolen, husker jeg, og satt hjemme og så på undervisnings-TV, før jeg dro bort til farmora mi på Sand, og spiste der.


For jeg har jo en sak om omsorgssvikt, mot faren min.

Og hvis du kan bekrefte at jeg ikke strøyk på engelsk-eksamen, i niende, men at det ikke var sensur, pga. streik det året, som jeg mener å huske.


Også mener jeg å huske at jeg fikk tre S-er, andre halvår, i 7. klasse, men du har skrevet to S-er i det halvåret, men så tror jeg at jeg har fått en ekstra S, første halvår i syvende klasse?


Det er sånn jeg husker det fra hukommelsen ihvertfall.

Men det var veldig bra at dere kunne sende det her vitnemålet, tusen takk for hjelpen med det!

Mvh.

Erik Ribsskog



2009/10/29 Lønseth, Ole <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>



Du kan prøve å sende en mail til berit.wetterstad@svelvik.kommune.no
når det gjelder PPT – forespørselen din.




Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 29. oktober 2009 15:48



Til: Lønseth, Ole

Emne: Re: Adresse




Hei,






ok, den er grei!






Tusen takk for hjelpen og ha en fortsatt fin dag!







Jeg tar heller kontakt igjen seinere, om det andre greiene,
om da Aakvåg sendte meg til skolepsykologen osv., og at faren min lot meg bo
alene fra jeg var ni år, osv.







Håper dette er i orden!







Mvh.






Erik Ribsskog






2009/10/29 Lønseth, Ole <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>




Jeg fører bare på karakterene fra 7 og 8
klasse med penn på en kopi av vitnemålet ditt. Der stemmer nok at du gikk
i B – klassen og at Inger ( kona mi ) var inspektør. Og det stemmer at Per Arne
, Kenneth og du var på språkreise.





Fra: Erik
Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 29. oktober 2009 15:19






Til: Lønseth, Ole

Emne: Re: Adresse








Hei,






jeg
trodde jeg gikk i B-klassen jeg, men.







Var
det kona di som var inspektør da?






Per Arne, var det han som var med meg og Kenneth Sevland og dem til England, på
språkreise, sommeren etter ungdomsskolen?






Jeg blander folka fra Svelvik litt, så det var sikkert ikke det.






Men jeg mener nå at jeg gikk i B-klassen, ihvertfall.






Men men.






Men tusen takk for at du ordner det med karakterene!






Jeg har også en sak mot faren min, Aakvåg sendte meg til skole-psykolog dama en
gang, siden han vel trodde at noe var galt, og hadde hørt at jeg bodde alene.







(Faren
min lot meg bo alene fra jeg var ni år).







Hvem
må jeg kontakte for å få en kopi av det hun psykolog-dama skrev?







Mvh.






Erik Ribsskog










2009/10/29
Lønseth, Ole <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>






Hei



Da trenger jeg litt mer tid for å hente
ut de karakterene.


Nei, jeg er far til Per Arne som gikk i
B – klassen. Du gikk i C. Jeg var rådgiver på den tiden.. og er det fortsatt.



Mvh


Ole Lønseth




Fra: Erik
Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 29. oktober 2009 14:15

Til: Lønseth, Ole

Emne: Re: Adresse






Hei,






ja,
selvfølgelig.







(Men
husk også at det var karakterer fra 7. og 8. klasse som jeg syntes var artig,
for da hadde jeg så mange S-er, og jeg tenkte at jeg skulle skrive om det her
på blogg osv., siden så mange vil ha det til at jeg er dum, osv).






Lønseth, det var ikke du som var faren til Jørn, fra Bergeråsen, kameraten til
Christian Grønli, jeg mener foreldra hans var lærere.






Eller det var du som var inspektør, mener jeg(?)






Samma det.






Adressen er i hvertfall:






Erik Ribsskog




Flat
3




5
Leather Lane




Liverpool




GB-L2
2AE




Storbritannia







Mvh.






Erik Ribsskog









2009/10/29
Lønseth, Ole <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>




Hei


Trenger
adressa di for å sende kopi av vitnemål...og det er jo bra.



Mvh



Ole
Lønseth


rådgiver
































Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter