Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 9. november 2009

Jeg sendte en ny e-post til politiet i Oslo, som ikke vet hvem den her 'mafian' er




Google Mail - Problemer med å sende anmeldelser fra Storbritannia










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Problemer med å sende anmeldelser fra Storbritannia











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Nov 9, 2009 at 5:09 PM




To:
Baard Berge <baard.berge@politiet.no>






Hei,

det synes jeg er for dårlig, for det skal være et åpent samfunn.

Er det hun Kilingren som er leder for politiet i Oslo, enda?

Jeg sender det til henne da, så får jeg tenke på om jeg skal vente med de anmeldelsene eller ikke da.


Hm.

Jeg får tenke litt på det.

Mvh.

Erik Ribsskog


2009/11/9 Baard Berge <baard.berge@politiet.no>



Hei


Det
har jeg dessverre ingen formening om. Jeg kan ikke komme på noen som kan svare
deg på det.


Mvh


Baard
Berge

Konsulent


Sentrum politistasjon



-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 7.november2009
15:15

Til: Baard Berge
Emne: Re: Problemer med å sende
anmeldelser fra Storbritannia


Hei,



jeg kom på et vanskelig spørsmål og.


Jeg overhørte i 2003, da jeg jobba på Rimi Bjørndal, og i 2004, da
jeg gikk forbi Kiwi i W. Thr. gt., så overhørte jeg at butikksjefen der, (som
jeg vet hvem er, for han er kamerat av tremenningen min, Øystein Andersen, fra
Lørenskog), sa at jeg var forfulgt av noe de kalte, (både på Bjørndal og fra
Tom), for 'mafian'.



Hvem er den her 'mafian', lurte jeg, for jeg klarer ikke å finne om det i
aviser eller andre steder, så jeg vil at politiet skal svare meg hvem de er,
(som jeg har tatt kontakt med Kripos om tidligere, men de har jeg ikke fått
til å hjelpe meg).



Så jeg har dratt til England, for å få litt avstand til hva det nå enn er
som foregår i Norge, (jeg fikk trynet mitt ødelagt blant annet også, i 2003,
så det var litt greit å komme seg vekk fra Norge, det var en lang historie,
hva som skjedde, jeg får ta mer om det senere).



Men hvem kan svare meg om hvem den her 'mafian' er?



Mvh.

Erik Ribsskog




2009/11/6 Baard Berge <baard.berge@politiet.no>



Det går fint å skrive et
brev og scanne det. Send det til denne adressen. Du må også skrive de
andre anmeldelsene dine på nytt.



Mvh


Baard
Berge

Konsulent


Sentrum
politistasjon



-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt:
6.november2009 16:04
Til: Baard Berge
Emne: Re:
Problemer med å sende anmeldelser fra Storbritannia




Hei,



ok, den er grei.



Da kan jeg bare skrive et brev og scanne det, eller sende med posten,
hvis det ikke er bra nok å bare scanne, eventuelt.


Men hva skal jeg gjøre med alle de anmeldelsene jeg har sendt
dere på e-post, og som jeg ikke har fått svar på da.


Må jeg sende de på nytt da, mener du?



Igjen takk for svar!



Mvh.

Erik Ribsskog




2009/11/6 Baard Berge <baard.berge@politiet.no>



Hei


Jeg har nå snakket med
opptil flere påtalejurister på Sentrum politistasjon, og
tilbakemeldingen er at du må sende inn en anmeldelse med
signatur
. Du kan ikke levere inn en anmeldelse pr mail slik du har
gjort hittil.




Mvh


Baard
Berge

Konsulent


Sentrum
politistasjon


-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt:
2.november2009 04:30
Til: Baard Berge
Emne:
Problemer med å sende anmeldelser fra
Storbritannia

Hei,


jeg viser til korrespondanse tidligere iår, i forbindelse med
anmeldelser sendt politiet i Oslo.



Jeg har problemer med at jeg ikke får svar, fra politiet i Oslo,
når jeg sender anmeldelser, angående forskjellig ting som har foregått
de siste årene.



Jeg har kanskje prøvd å ta opp litt for mye på en gang, for jeg
har hørt, da jeg jobbet som leder på Rimi Bjørndal, i 2003, at jeg var
forfulgt av noe 'mafian', så jeg har vært litt stressa, siden politiet
ikke vil forklare meg hvem den her 'mafian' er, men bare avviser og
ignorerer meg.


Jeg er egentlig fra Berger i Vestfold, (men har bodd i 15 år
i Oslo), så jeg vet ikke helt hva Oslo-folk mener når de sier
'mafian'?



Så jeg har blitt litt stressa av det her 'mafian'-greiene, så jeg
flytta til England, for å studere, i 2004.



Så prøver jeg å finne ut hva som har foregått, og da blir jeg
tullet med, hvis jeg skriver på internett, f.eks. da blir jeg
trakassert, som det heter.


Og jeg har også blitt tullet med av HiO og Lånekassa og Rimi,
med flere, i Oslo, som jeg har skrevet til deg om før.


Problemet er at det blir tungvint, for meg, å ta fly til
Oslo, for å levere anmeldelser.



Drammenspolitiet sa at det holdt å skrive en påtalebegjæring,
('Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet'), så kunne man sende
en anmeldelse pr. e-post.


Men Oslopolitiet de svarer ikke engang, på mange av e-postene
mine, og de har ikke begynt å etterforske, i det hele tatt.



Så jeg prøver å løse denne floken.


For det kan da ikke være slik, at jeg, (som er arbeidsledig
for øyeblikket, og bor i England, og ikke har mye penger), skal være
nødt til å ta fly til Oslo, for hver anmeldelse jeg ønsker å levere
til Politiet i Oslo, når jeg også har overhørt at jeg er forfulgt av
noe 'mafian', i Oslo/Norge?



På forhånd takk for svar!



Mvh.



Erik Ribsskog













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter