Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. november 2009

Jeg sendte en ny e-post til QXL




Google Mail - Problem med at Maredsdirektøren ikke svarer på e-post/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage/Fwd: Re: Re:










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Problem med at Maredsdirektøren ikke svarer på e-post/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage/Fwd: Re: Re:











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Nov 18, 2009 at 9:48 AM




To:
Vibeke Kittilsen <vibeke.kittilsen@qxl.no>






Hei,

ok, det forstår jeg.

Men hvem er det som er sjefen for kundesenteret, da forresten, hvis det er lov å spørre?

Mvh.

Erik Ribsskog



2009/11/18 Vibeke Kittilsen <vibeke.kittilsen@qxl.no>



Hei



Beklager, men dette er det vårt
Kundesenter som håndterer og jeg får derfor ikke gjort noe.


Ha en fin dag.



Vibeke








Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 17. november 2009 13:23

Til: Vibeke Kittilsen

Emne: Problem med at
Maredsdirektøren ikke svarer på e-post/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage/Fwd: Re: Re:




Hei,






kan du som er Community Manager se på det her?






Jeg opprettet en QXL-konto, da jeg bodde
i Oslo, i 2004, og solgte en Ipod, på QXL.







Nå, så bor jeg i England, og de nekter meg å bruke den QXL-kontoen,
siden jeg bor i utlandet.






Men den kontoen ble jo opprettet da jeg bodde
i Norge, så da mener jeg at jeg har lov å ta med meg den kontoen, når jeg
flytter til utlandet.






Han markedsdirektøren deres svarer meg ikke, skjønner du.






Mvh.






Erik Ribsskog






---------- Forwarded
message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/11/6

Subject: Påminnelse/Fwd: Klage/Fwd: Re: Re:

To: per.terjesen@qxl.no





Hei,







jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg
prøver å sende en påminnelse om dette.






Mvh.






Erik Ribsskog








---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/10/22

Subject: Klage/Fwd: Re: Re:

To: per.terjesen@qxl.no





Hei,






jeg har pratet med hun Tine hos dere, og hun hjalp meg å finne
passordet mitt osv., for den kontoen jeg hadde, hos QXL, som jeg brukte for å
selge en Ipod osv., da jeg bodde i
Oslo.






Så har jeg flyttet til England, et halvt år, eller et år, etter at jeg
opprettet QXL-kontoen min, i 2003, var vel det.







Og hun Tine hos dere, hun vet det, at den kontoen min, var registrert
med en Oslo-adresse, (for jeg bodde
på St. Hanshaugen).







Så jeg mener at det ikke blir det samme, som å opprette en konto fra
utlandet, og det mente visst hun Tine og, ettersom jeg forstod det på henne.






Men de gutta deres, de driver og rotter seg sammen vet du, og skal tulle og
lage krøll da.






Dette har pågått i et par uker nå, og nå begynner jeg å bli lei.







Hvordan kan QXL forvente å bli tatt seriøst, når dere har en gjeng med
gutter der, som oppfører seg som ungdomsskole-elever, og forrandrer det
kollegene deres har avtalt, og kontoen min blir sperret flere ganger, og nye
regler diktes opp i hytt og pine, virker det som.







Hadde det ikke vært en ide, å ansatt litt mer voksne folk?



De skal kanskje ha litt mer lønn, men de oppfører seg ihvertfall ikke som en
mafia, vil jeg tippe på.







Det her synes jeg var dårlig reklame for QXL.






Jeg har en blogg jeg skriver på, hvor jeg har mange hundre lesere hver dag, og
jeg skriver der om hva som foregår, så jeg tror ikke at leserene på bloggen min
får så bra intrykk av QXL, sånn som disse gutta holder på, for å si det sånn.







Så jeg håper dere kan få ryddet opp i dette, før jeg eksploderer her,
for de gutta er virkelig irriterende.






Det er klart for meg, at denne regelen er opprettet for å hindre dansker osv.,
som bare er ute etter å utnytte norske QXL-brukere, fra å handle, før de er
kjent av QXL.






Men det sirkuset her, har jo holdt på i flere uker, og den ene sier det ene, og
den andre sier det andre, det er dårlig behandling av kunder, fra QXL, å holde
på sånn, mener jeg.







Dere behandler nordmenn som flytter til utlandet, og vil ha med seg QXL-kontoen
sin dårlig, mener jeg.






Nå er det bare snakk om noe sånn isbre-mint osv., som jeg tenkte jeg kunne
prøve å selge på QXL, så det er ikke snakk om noen store beløp.






Og isbre-mint, har blitt sluttet å selges i Norge, så det tror jeg kanskje at
noen av kundene deres ville ha syntes var artig, men det er jo værre enn å
komme seg gjennom et minefelt eller en hengemyr, det å få ordnet noe med QXL,
synes jeg.






Så jeg vil utrykke min skuffelse over det lave nivået på kundeservicen deres,
og håpe at dere kan rydde opp i dette.







Jeg har jo også sendt deg en e-post tidligere om dette, og det er
fortsatt det samme krøllet som foregår enda, igjen og igjen, så jeg skjønner
det hvis folk mister motet, når de blir tulla med, av kundeservicen deres, for
det er slitsomt når det samme skjer igjen og igjen, så jeg vil nok tro at sånne
'guttunger', eller 'nerder', som dere har der, de kan skade ryktet deres, og
omsetningen, siden nok mange kunder nok bare vil gi opp, før de sender en mail
til noen av lederne, som som de ungdommene holder på.







Mvh.






Erik Ribsskog








2009/10/22 QXL.no Kundesenter <auksjon@qxl.no>



Hei Erik Ribsskog



Som sagt beklager jeg dette, men slik reglene er må vi gjøre det på denne
måten. Når kontoen din ikke ble bekreftet i Norge kan vi ikke overføre dette
til din engelske adresse/konto.



Vi ønsker deg en fin dag!



Med vennlig hilsen

Anders







Få flere besøk og oppnå bedre priser ved å promotere din auksjon!

Les mer om promoteringspakker her!



Viktig:
Vi vil vennligst be deg om å kun
sende oss én mail om samme problem. Vi mottar daglig en stor mengde
henvendelser, og for at vi skal kunne svare hurtigst muligt ber vi deg legge
ved følgende opplysninger i mailen: Brukernavn evt. kundenr og gjenstandsnummer,
eller andre opplysninger som vil hjelpe oss med og gi deg et
raskt og presist svar.







----- Original Message -----

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: "QXL.no Kundesenter" auksjon@qxl.no;

CC:

Sent: 22-10-2009 19:10:04

Subject: Re: Re:



Hei,






dere kan ikke bare forrandre på det nå, nå har hun Tine sagt at det var
greit, og da snakket hun på vegne av QXL, mener jeg.







Min konto ble registrert i Norge, da jeg bodde
i Oslo, så det blir ikke det samme, som om jeg skulle ha registrert en konto,
fra utlandet, mener jeg.






Nå må dere ta dere sammen!







Dette er en skandale, at jeg må driver å ta opp det samme flere ganger
på denne måten, til en gjeng med ungdomsskole-elever, virker det som, som
jobber hos dere.






Nå har dere gjort meg irritert, har dere ingen sjefer der?







Mvh.






Erik Ribsskog






2009/10/22 QXL.no Kundesenter <auksjon@qxl.no>



Hei Erik Ribsskog



Jeg beklager, men det har fått en feil beskjed til deg. Ettersom din konto er
registrert i utlandet og du ikke kan vise til positive karakterer fra noen av
vår samarbeidspartnere må du gjøre som andre med utenlandsk adresse uten
karakterer:





If you don't have the necessary ratings you
can deposit 500 (for kjøp og salg) or 100 (for kun kjøp) euros in
stead.



Account number 5010.05.79844 (50100579844)


IBAN
kode: NO5050100579844 Swift/BIC: DNBANOKKXXX


Your personal KID number is 59316745



Account holder;

QXL Auksjon Norge A/S

Akersgata 32

0180 Oslo



Bank name and adress;

DnB Nor Aker brygge



Stranden 21




0021 OSLO



Please let us know when the money has been transferred so we can send your
activation code in the mail.



The money you deposit will be available to you for selling only untill you
receive at least 15 positive ratings.

If there are serious complaints from your buyers this money will be
"frozen" untill all issues are resolved.

After that we can transfer the money remaining to your bank account if you
want.



Here is a link to Payex: http://payex.com/



I hope this is the info you need to get started.

Please do not hesitate to ask us if you have any questions.








Vi ønsker deg en fin dag!



Med vennlig hilsen

Anders







Få flere besøk og oppnå bedre priser ved å promotere din auksjon!

Les mer om promoteringspakker her!



Viktig:
Vi vil vennligst be deg om å kun
sende oss én mail om samme problem. Vi mottar daglig en stor mengde
henvendelser, og for at vi skal kunne svare hurtigst muligt ber vi deg legge
ved følgende opplysninger i mailen: Brukernavn evt. kundenr og
gjenstandsnummer, eller andre opplysninger som vil hjelpe oss
med og gi deg et raskt og presist svar.







----- Original Message -----

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: "QXL.no Kundesenter" auksjon@qxl.no;

CC:

Sent: 13-10-2009 20:02:16

Subject: Re:



Hei,






nå fikk jeg en sånn blokkerings e-post igjen, enda jeg ikke har rørt
kontoen siden jeg fikk e-posten din, for jeg venter på den lappen i posten, som
du skriver om.







Er det noe problem med systemet, hvor mange sånne blokkerings e-poster
skal man få egentlig?







Men takk for hjelpen i den forrige uansett, jeg regner med at dette går
ann å ordne opp i?







Mvh.






Erik Ribsskog







PS.







Her er e-posten jeg fikk nå nettopp, enda jeg ikke har rørt QXL-kontoen
siden sist:









































from



QXL.no <auksjon@qxl.no>



to



johncons <eribsskog@gmail.com>



date



Tue, Oct 13, 2009 at
4:16 PM



subject



Your account on
QXL.no has been blocked



mailed-by



qxl.no




Images from this sender are always displayed. Don't display from now on.







hide details 4:16
PM (2 hours ago)















Ditt
brukernavn: johncons

Ditt medlemsnummer: 5931674









Hi





Medlemmer innenfor Skandinavia;

Denne eposten er sendt til deg for å informere deg om at din konto er blitt
blokkert av kundesenteret.



Du er ikke utestengt, men kan for tiden ikke delta på auksjoner eller selge
noe selv.

Årsaken er at din konto har mangelfull adresse, så hvis du sender oss
brukernavn, 3 siste tegn i passord, samt korrekt adresse, kan vi fjerne
blokkeringen umiddelbart.

Vennligst ta kontakt med kundesenteret for
gjenåpning.







2009/10/12 QXL.no Kundesenter <auksjon@qxl.no>



Hei



Din konto er nå gjenåpnet, og sikkerhetskoden er bestilt til deg.

Du vil motta koden i posten i løpet av noen virkedager.



Vi ønsker deg en fin dag!



Med vennlig hilsen

Tine







Få flere besøk og oppnå bedre priser ved å promotere din auksjon!

Les mer om promoteringspakker her!



Viktig:
Vi vil vennligst be deg om å kun
sende oss én mail om samme problem. Vi mottar daglig en stor mengde
henvendelser, og for at vi skal kunne svare hurtigst muligt ber vi deg legge
ved følgende opplysninger i mailen: Brukernavn evt. kundenr og gjenstandsnummer,
eller andre opplysninger som vil hjelpe oss med og gi deg et
raskt og presist svar.






This ticket number is very important, please don't delete it! It
ensures that your answer gets to the right support person.

Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com

[Ticket: C7AC1385-0970-4D5A-BF16-295BD7B81664]










This ticket number is very important, please don't delete it! It
ensures that your answer gets to the right support person.

Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com

[Ticket: 02D3045E-BDA3-4802-94A4-645C2AE48289]









This ticket number is very important, please don't delete it! It
ensures that your answer gets to the right support person.

Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com

[Ticket: 129AA6B7-8891-4C20-8A32-559B4D1311A3]






















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter