Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. november 2009

Jeg sendte en ny e-post til Svelvik kommune, angående den gangen klasseforstander Aakvåg, sendte meg til skolepsykologen, i åttende klasse




Google Mail - Forespørsel om kopi av referat fra time med skolepsykolog/Fwd: Adresse










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Forespørsel om kopi av referat fra time med skolepsykolog/Fwd: Adresse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Nov 3, 2009 at 8:42 AM




To:
Berit Wetterstad <Berit.Wetterstad@svelvik.kommune.no>






Hei,

det var veldig dumt av meg, men da jeg bodde på Berger, så gikk jeg under min fars etternavn, altså Erik Olsen, ble jeg kalt da.

Men faren min glemte å ringe folkeregisteret, og forrandre navnet mitt, så hos myndighetene het jeg Ribsskog, men jeg fikk lærerne på Svelvik Ungdomsskole, til å kalle meg Olsen, og det gikk de med på, uten noe særlig diskusjon egentlig.


Forstå det den som kan.

Beklager at jeg glemte å nevne dette med etternavnet!

Mvh.

Erik Ribsskog



2009/11/3 Berit Wetterstad <Berit.Wetterstad@svelvik.kommune.no>



Hei!


Vi har nå gått gjennom hele arkivet til PP- tjenesten her i Svelvik,
og vi kan ikke finne noe på deg.


Du har ikke skiftet etternavn etter at du ble voksen?



Mvh


Berit Wetterstad


Virksomhetsleder Familietjenesten




Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 29. oktober 2009 16:21

Til: Berit Wetterstad

Emne: Forespørsel om kopi av referat fra time med skolepsykolog/Fwd:
Adresse




Hei,






da jeg gikk på ungdomsskolen, så var jeg ofte litt nedfor,
fordi jeg ble mye mobba, i klassen, siden jeg gikk med for små klær og
gammeldagse klær og sånn, siden jeg ikke hadde noe mor, da jeg bodde på Berger,
og faren min lot meg bo alene fra jeg var ni år, på Bergeråsen.






En dag i 8. klasse, tror jeg det var, så sendte klasseforstander Aakvåg meg,
til en time med skolepsykolog, som han hadde bestilt.






Han sa ikke noe grunn hvorfor tror jeg, men det er mulig at det var fordi jeg
bodde alene(?)






Jeg bare lurte på, (som jeg har spurt rådgiver Lønseth om, på Svelvik
Ungdomsskole), om det er mulig å få en kopi av hva som ble skrevet da, i
forbindelse med det møte mitt, med skolepsykolog-dama, (var hun vel).







For jeg har anmeldt faren min, Arne Mogan Olsen, for
omsorgssvikt nå, siden han lot meg bo alene, fra jeg var ni år.







Og, Lennsmannen i Svelvik, vil ikke etterforske, for han
mener at dette er umulig å finne ut av nå, men jeg mener at halve Svelvik,
Berger og Sande, må ha visst om det her, så det ville ikke vært umulig å finne
ut av dette, mener jeg.






Det virker kanskje rart å begynne med dette nå, mer enn 20 år seinere, men
faren min driver fortsatt og 'bølleringer' til meg, hvis han får tak i
mobilnummeret mitt, så jeg vil gjerne gjøre noe formelt, for å få satt en
stopper for terroren fra faren min.






Så i den forbindelse, så lurte jeg på om dere kunne være så snille, og sende
meg en kopi av hva som ble skrevet ned, i forbindelse med det nevnte møtet, som
vel Aakvåg hadde bestilt.







Mvh.






Erik Ribsskog









---------- Forwarded message
----------

From: Lønseth, Ole <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>

Date: 2009/10/29

Subject: RE: Adresse

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






Du kan prøve å sende en mail til
berit.wetterstad@svelvik.kommune.no
når det gjelder PPT – forespørselen din.




Fra: Erik
Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 29. oktober 2009 15:48






Til: Lønseth, Ole

Emne: Re: Adresse








Hei,






ok,
den er grei!






Tusen takk for hjelpen og ha en fortsatt fin dag!







Jeg
tar heller kontakt igjen seinere, om det andre greiene, om da Aakvåg sendte meg
til skolepsykologen osv., og at faren min lot meg bo alene fra jeg var ni år,
osv.







Håper
dette er i orden!







Mvh.






Erik Ribsskog






2009/10/29
Lønseth, Ole <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>




Jeg fører bare på karakterene fra 7 og 8
klasse med penn på en kopi av vitnemålet ditt. Der stemmer nok at du gikk
i B – klassen og at Inger ( kona mi ) var inspektør. Og det stemmer at Per Arne
, Kenneth og du var på språkreise.





Fra: Erik
Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 29. oktober 2009 15:19






Til: Lønseth, Ole

Emne: Re: Adresse








Hei,






jeg
trodde jeg gikk i B-klassen jeg, men.







Var
det kona di som var inspektør da?






Per Arne, var det han som var med meg og Kenneth Sevland og dem til England, på
språkreise, sommeren etter ungdomsskolen?






Jeg blander folka fra Svelvik litt, så det var sikkert ikke det.






Men jeg mener nå at jeg gikk i B-klassen, ihvertfall.






Men men.






Men tusen takk for at du ordner det med karakterene!






Jeg har også en sak mot faren min, Aakvåg sendte meg til skole-psykolog dama en
gang, siden han vel trodde at noe var galt, og hadde hørt at jeg bodde alene.







(Faren
min lot meg bo alene fra jeg var ni år).







Hvem
må jeg kontakte for å få en kopi av det hun psykolog-dama skrev?







Mvh.






Erik Ribsskog










2009/10/29
Lønseth, Ole <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>






Hei



Da trenger jeg litt mer tid for å hente
ut de karakterene.


Nei, jeg er far til Per Arne som gikk i
B – klassen. Du gikk i C. Jeg var rådgiver på den tiden.. og er det fortsatt.



Mvh


Ole Lønseth




Fra: Erik
Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 29. oktober 2009 14:15

Til: Lønseth, Ole

Emne: Re: Adresse






Hei,






ja,
selvfølgelig.







(Men
husk også at det var karakterer fra 7. og 8. klasse som jeg syntes var artig,
for da hadde jeg så mange S-er, og jeg tenkte at jeg skulle skrive om det her
på blogg osv., siden så mange vil ha det til at jeg er dum, osv).






Lønseth, det var ikke du som var faren til Jørn, fra Bergeråsen, kameraten til
Christian Grønli, jeg mener foreldra hans var lærere.






Eller det var du som var inspektør, mener jeg(?)






Samma det.






Adressen er i hvertfall:






Erik Ribsskog




Flat
3




5
Leather Lane




Liverpool




GB-L2
2AE




Storbritannia







Mvh.






Erik Ribsskog









2009/10/29
Lønseth, Ole <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>




Hei


Trenger
adressa di for å sende kopi av vitnemål...og det er jo bra.



Mvh



Ole
Lønseth


rådgiver







































Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter