Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. november 2009

Jeg sendte en ny e-post til Tingretten i Larvik




Google Mail - Oppdatering/Fwd: Arvinger i bo etter min mormor Ingeborg Ribsskog, Skoleveien, i Nevlunghavn/Fwd: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Arvinger i bo etter min mormor Ingeborg Ribsskog, Skoleveien, i Nevlunghavn/Fwd: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Nov 20, 2009 at 5:06 PM




To:
Rachel.Skaret@domstol.no






Hei,

jeg ser at jeg er oppført som arving, som jeg mistenkte.

Men, jeg har ikke hørt noe fra tante Ellen, eller onkel Martin, som boet er overlatt til.

Jeg har også noen ting, på gården til onkel Matin, fra da jeg studerte i Sunderland, i 2005.


Men jeg ble forsøkt myrdet på onkel Martins gård, i 2005, så jeg måtte flykte til England igjen.

Men hverken tante Ellen eller onkel Martin, vil sende meg kofferten min, som jeg hadde tingene mine i, da jeg bodde i en uisolert hytte på gården der, våren og sommeren 2005.


Så jeg stoler ikke på tante Ellen og onkel Martin, jeg synes de er som kriminelle for meg.

Politiet vil ikke etterforske mordforsøket.

Jeg vil gjerne ha en uavhengig bobestyrer, siden jeg ikke stoler på slekta mi.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/11/17
Subject: Re: Arvinger i bo etter min mormor Ingeborg Ribsskog, Skoleveien, i Nevlunghavn/Fwd: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor
To: "Skåret, Rachel" <Rachel.Skaret@domstol.no>



Hei,

ja adressen min ja, selvfølgelig, den er:

Erik Ribsskog
Flat 3
5 Leather Lane
Liverpool
GB-L2 2AE
Storbritannia



Men jeg lurer på, når jeg ikke er på talefot med slektningene mine, burde det ikke ha blitt opprettet en uavhengig bobestyrer da, jeg mener at jeg har lest om det på nettet, hos Arvehjelpen.no, var det vel.


Slektningene mine er nemlig involvert i et mordforsøk på meg, i 2005, som politiet ikke vil etterforske, så jeg har ikke noe lyst til å kontakte de noe mer.

Mvh.

Erik Ribsskog




2009/11/17 Skåret, Rachel <Rachel.Skaret@domstol.no>


Da må
vi få oppgitt din postadresse !

Men
slektningene dine må du ta kontakt med uansett , da det er de som styrer
booppgjøret.

Larvik
tingrett




-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 17. november 2009
14:47
Til: Skåret, Rachel
Emne: Re: Arvinger i bo etter
min mormor Ingeborg Ribsskog, Skoleveien, i Nevlunghavn/Fwd: Påminnelse/Fwd:
Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor

Hei,


som jeg skriver, så har jeg ikke noe kontakt med slektningene mine.


Og, jeg er egentlig en flyktning, fra Norge, så jeg kan ikke sende
skjema for adresseforrandring, såvidt jeg har skjønt, for jeg vet ikke hvor
lenge jeg blir i utlandet, det avhenger av når jeg får rettighetene
mine.


Hvis du hadde lest e-posten min, så står det jo der, at jeg ikke er
på talefot med slektningene mine, og bor i utlandet, så jeg har ikke fått det
brevet, så det må dere nesten sende til meg i England, hvis dere kan være så
snille å gjøre det.



Med hilsen


Erik Ribsskog





2009/11/17 Skåret, Rachel <Rachel.Skaret@domstol.no>



Til Erik Ribsskog
!

Etter det vi kan se av
dødsfallsbehandlingen, har du fått tilsendt brev med kopi av testament den
16.07.d.å.

Brevet er sendt Løvås, 3282
KVELDE.

Boet er overtatt til privat
skifte ved Ellen L.Savoldelli og Johan Martin Ribsskog

Larvik tingrett,
17.11.2009

Rachel
Skåret

1.konsulent


-----Opprinnelig
melding-----
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 17. november 2009
10:14
Til: Larvik tingrett (postmottak)
Emne: Arvinger
i bo etter min mormor Ingeborg Ribsskog, Skoleveien, i Nevlunghavn/Fwd:
Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter
mormor

Hei,


jeg blir tullet med av familie, (min onkel Martin Ribsskog prøvde å
få meg drept, i 2005, (uten at jeg har gjort noe galt), så jeg har flyttet
til Liverpool).



Min mormor, Ingeborg Ribsskog, døde i sommer, men jeg har ikke hørt
noe fra hennes barn, Ellen Ribsskog Savoldelli og Martin Ribsskog, som
begge bor i Larvik nå, men som er oppvokst i Vesterålen.



Men min mor, Karen Ribsskog, døde i 1999, så jeg lurer på om ikke
jeg, som et av hennes tre barn, (eldste sønn), skulle hatt en tredel av
min mors arv, (altså 1/9 skulle gå til meg, vanligvis, mener jeg, siden
Ingeborg hadde tre barn, og min mor er død, og jeg har to søsken).



Hvis ikke Ingeborg hadde noe testament?



Ingeborg ga meg også noen dokumenter etter hennes morfar general
Anders Gjedde Nyholm og grandonkel, dommer i folketinget i Haag, Didrik
Galtrup Gjedde Nyholm, på 80-tallet, siden jeg var den eneste som var
interessert i historie osv., hun sa at Gjedde-familien var adelig
mm.



Men dette tok hun plutselig tilbake, på begynnelsen av 90-tallet, av
grunner som er uklare for meg.


Da mener jeg at disse egentlig er mine enda, siden man ikke
egentlig kan ta tilbake en gave, og jeg synes dette var interessent, for
han grandonkelen hadde vært dommer i Egypt f.eks., og skrevet mye fra den
tiden.


Men men.



Og min mormor hadde også to veldig verdifulle malerier, av noen
blomster på svart bakgrunn, som hadde hengt på et slott i Danmark, kalt
Høyriis, på Mors, på Jylland.


Så jeg lurte på om min mormor hadde noe testamente, eller om boet
ble skiftet på ordinær måte, for jeg føler meg litt snytt her, på min del,
samtidig som jeg liksom ikke har villet haste for mye med det her, men la
det gå noen måneder før jeg begynte å mase om min arv, for at det skulle
bli litt anstendig fred, rundt da min mormor døde.


For jeg har ikke blitt bedt i begravelsen hennes, eller noe, så
jeg må ta dette med Tingretten, siden jeg og min familie, ikke er på
talefot, etter at de prøvde å drepe meg, sånn som jeg skjønte det, i 2005,
og jeg måtte også jobbe som en slave, og bo i en uisolert liten hytte, på
gården til min onkel i Kvelde, i månedene forut for dette, og de nekter å
sende meg tingene mine, så jeg måtte rømme fra, som lå i den hytten, (for
jeg avsluttet studier ved University of Sunderland, før tiden, pga. kluss
med studielånet, så jeg havnet hos min onkel på hans samboer Grethe
Ingebrigtsens gård på Løvås i Kvelde da, og ble satt til forefallende
gårdsarbeid der, siden min onkel ikke var så god til dette, etter en
MC-ulykke).



På forhånd takk for hjelp!



Mvh.

Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date:
2009/11/17
Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet
Arvehjelpen, arv etter mormor
To: Peter Schjølberg <ps@s-law.no>


Ok,


jeg skal prøve det.



Mange takk for hjelp!


Mvh.


Erik Ribsskog




2009/11/17 Peter Schjølberg <ps@s-law.no>







Hei,



Ta kontakt med tingretten der
hvor din mormor bodde. De vil kunne fortelle deg hvem som er arvinger i
boet og hvilken skifteform som er valgt.



Lykke til!



Vennlig hilsen


Peter Schjølberg


Advokat




Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 16. november 2009 21:16
Til: ps@s-law.no
Emne:
Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter
mormor






Hei,





jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne
e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.




Mvh.





Erik Ribsskog





---------- Forwarded
message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/11/7
Subject:
Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor
To: ps@s-law.no



Hei,





min mormor, Ingeborg Ribsskog, fra Nevlunghavn, døde
i sommer, og jeg er ikke på talefot, med resten av familien, for de har
drevet og tullet med meg hele livet, (de er i illuminati, eller
lignende, tror jeg).





Men jeg har ikke hørt noe, fra noen, om noe
arv.




Enda jeg fikk noen dokumenter etter en dommer i
Egypt og Haag, Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, som var min mormors
grandonkel, mener jeg, og noen fotografier av Anders Gjedde Nyholm, som
var øverstkommanderende general i Danmark, i mellomkrigstiden, og som
var min mormors morfar.




Dette fikk jeg av min mormor, på 80-tallet, men
det tok hun tilbake igjen, (noe som vel egentlig ikke går ann, å ta
tilbake en gave).





Så jeg regner egentlig de tingene som mine.




Dessuten vet jeg at min mormor nok hadde noe
formue, og flere verdifulle malerier, som har hengt på et dansk slott,
(Højriis).




Men ingen har kontaktet meg om arv, enda min mor
døde i 1999, så hennes del, burde ble delt på meg og mine to søsken,
såvidt jeg kan forstå.





Jeg lurte på hvem jeg skal kontakte i Larvik kommune,
for å høre om min mormor hadde noe testament, eller om hvordan
arveoppgjøret har foregått.




Håper dere har mulighet til å svare!





Mvh.

Erik Ribsskog




__________
Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature
database 4613 (20091116) __________

The message was checked by
ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter