Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. november 2009

Jeg sendte en ny e-post til Arvehjelpen.no




Google Mail - Problemer med Tingretten/Fwd: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Problemer med Tingretten/Fwd: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Nov 29, 2009 at 4:28 PM




To:
ps@s-law.no






Hei,

jeg fikk dette svaret av Tingretten:

Til Erik Ribsskog

!

Etter det vi kan se av
dødsfallsbehandlingen, har du fått tilsendt brev med kopi av testament den
16.07.d.å.


Brevet er sendt Løvås, 3282
KVELDE.

Boet er overtatt til privat
skifte ved Ellen L.Savoldelli og Johan Martin Ribsskog


Larvik tingrett,
17.11.2009

Rachel

Skåret

1.konsulent




Det er fordi jeg er flyktning i England, etter et mordforsøk på meg der, fra et jaktlag, i 2005, på gården til onkelen min.


Og da har de sendt testamentet til min onkels adresse.

For jeg vet ikke hvor lenge jeg er flyktning i England, det avhenger av når politiet forteller meg hvem 'mafian' er, som jeg har overhørt flere ganger, at jeg er forfulgt av, men ikke vet hvem er.


Jeg sto øverst på testamentet, (jeg vet ikke om det betyr noe), siden jeg er eldste barn, av min mor, som er død, og som var min mormors eldste barn.


Jeg har ikke hørt noe fra min tante Ellen eller onkel Martin, (som jeg har anmeldt for det mordforsøket da), enda det er to måneder siden de fikk boet.


Det ligger også en koffert jeg har, med viktige papirer, som vitnemål og papirer fra da jeg studerte ved University of Sunderland, i en koffert, på gården til min onkel Martin, fra 2005.


Men dette har jeg heller ikke fått sendt til England.


Jeg vet at min mormor hadde minst to veldig verdifulle malerier, og jeg stoler ikke på tante Ellen og onkel Martin, så jeg ville gjerne hatt en upartisk bobestyrer, men Tingretten henviser meg til min avdøde mors søsken, som jeg ikke stoler på.


Jeg burde kanskje ha kontaktet Tingretten tidligere, siden min mormor døde i sommer, men jeg syntes det ville vært litt uverdig å begynne å krangle, så fillene fyker hadde jeg nær sagt, om arven, rett etter min mormors død, nå har det ihvertfall gått noen måneder siden juni, fem måneder blir det vel.


Har jeg noe sjangs til å få det til å bli behandlet av en upartisk bobestyrer, sånn at jeg ikke blir altfor mye snytt i arven etter min mormor?


Håper dere har mulighet til å svare!

Mvh.


Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/11/17
Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor
To: Peter Schjølberg <ps@s-law.no>


Ok,

jeg skal prøve det.


Mange takk for hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


2009/11/17 Peter Schjølberg <ps@s-law.no>






Hei,



Ta kontakt med tingretten der hvor din mormor bodde. De vil
kunne fortelle deg hvem som er arvinger i boet og hvilken skifteform som er
valgt.



Lykke til!



Vennlig hilsen


Peter Schjølberg


Advokat




Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 16. november 2009 21:16

Til: ps@s-law.no

Emne: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor




Hei,






jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne
e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.






Mvh.







Erik Ribsskog






---------- Forwarded message
----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/11/7

Subject: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor

To: ps@s-law.no





Hei,







min mormor, Ingeborg Ribsskog, fra Nevlunghavn, døde i
sommer, og jeg er ikke på talefot, med resten av familien, for de har drevet og
tullet med meg hele livet, (de er i illuminati, eller lignende, tror jeg).







Men jeg har ikke hørt noe, fra noen, om noe arv.






Enda jeg fikk noen dokumenter etter en dommer i Egypt og Haag, Didrik Galtrup
Gjedde Nyholm, som var min mormors grandonkel, mener jeg, og noen fotografier
av Anders Gjedde Nyholm, som var øverstkommanderende general i Danmark, i
mellomkrigstiden, og som var min mormors morfar.






Dette fikk jeg av min mormor, på 80-tallet, men det tok hun tilbake igjen, (noe
som vel egentlig ikke går ann, å ta tilbake en gave).







Så jeg regner egentlig de tingene som mine.






Dessuten vet jeg at min mormor nok hadde noe formue, og flere verdifulle
malerier, som har hengt på et dansk slott, (Højriis).






Men ingen har kontaktet meg om arv, enda min mor døde i 1999, så hennes del,
burde ble delt på meg og mine to søsken, såvidt jeg kan forstå.







Jeg lurte på hvem jeg skal kontakte i Larvik kommune, for å
høre om min mormor hadde noe testament, eller om hvordan arveoppgjøret har
foregått.






Håper dere har mulighet til å svare!







Mvh.



Erik Ribsskog









__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4613 (20091116) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter