Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. november 2009

Jeg sendte noen Facebook-meldinger, til en annen nordmann, som studerte ved University of Sunderland, samtidig med meg






Leder for International Office, I Sunderland


Mellom Magnar Skorven og Deg



Erik Ribsskog 17. november kl. 00:49

Hei,

det var jeg som var han nordmannen, som bodde sammen med Federica og Rosario og de, på the Forge, i Sunderland.


Jeg bare lurte på om du huske navnet på hu pene blonde engelske dama, som var leder for International Office, i Sunderland?

Jeg mener å huske at vi såvidt prata om henne, en gang, men jeg husker ikke hva hu heter, og hu lot meg få låne telefonen, på kontoret der, og ringe til HiO, i Oslo, og nå er det noe problemer med både HiO og University of Sunderland, så jeg prøver å finne ut hva navnet hennes var igjen.


På forhånd takk for svar!

Jobber du på sykehus nå da forresten, siden du studerte på sykehuset der?

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog



Magnar Skorven 20. november kl. 15:14 Rapporter

Hei.
Beklager seint svar.

Har tenkt og tenkt, men kjem ikkje på kva namnet på ho var.

Har jobba på sjukehus, men no er eg i heimesjukepleien.

Mvh

Magnar Skorven



Erik Ribsskog 20. november kl. 15:23

Hei,

ok, jeg blir tulla litt med, av han nye sjefen der, skjønner du.


Jeg prøver å få dem til å sende meg prøve-resultatet på den første engelsk-prøven.

For jeg beste karakter, så jeg behøvde ikke å ta engelsk-forelesninger.

Men det vil dem ikke sende meg.

Dem finner ikke et eneste dokument om meg, i arkivet, så jeg har ikke noe papirer derfra.


Det er en ting at jeg måtte dra derfra tidlig, og skylder de penger, men å tulle sånn da gitt!

Hun fra international office, lot meg ringte HiO, fra kontoret deres, så jeg husker at hu var grei, (og også veldig pen osv.), så jeg tenkte at kanskje hu visste hva som foregikk.


Men hu har visst slutta der.

Men jeg kan prøve å kontakte noen andre folk som var der samtidig med oss, i 2004/05.

Jeg bor i England enda, men er arbeidsledig, så jeg tenkte det hadde vært greit å fått tak i noe mer papirer fra studiesteder osv.


Hva kom det av at det var så mange tyske og japanske studenter i Sunderland og så få norske da?

Det er kanskje fordi det er få folk i Norge?

Hvorfor har du opera-avatar, du gikk vel ikke på opera i Sunderland?


(Sorry hvis det blir 'useriøse' spørsmål).

Mvh.

Erik Ribsskog



Magnar Skorven 20. november kl. 15:35 Rapporter

Hei igjen.

Forstår problemet ditt.


At dama var pen er det ikkje tvil om. Snill trur eg ho var og.

Avarten min har nok ikkje mykje med opera å gjere. Det er bilde frå bryllaupet mitt.

Mvh

Magnar Skorven



Erik Ribsskog 20. november kl. 15:48

Åkey,

jeg får våkne opp litt her.


Da skjønner jeg.

Jeg er litt stressa for tida, siden jeg er arbeidsløs osv., så da blir det litt rare spørsmål.

Har du hatt noe kontakt med mange av de andre fra Sunderland da?

Jeg prøvde å kontakte hu Federica nå, men fikk ikke svar.


Kjente du hu Federica bra?

Hu har litt snodig Facebook-bilde hu og synes jeg.

Men men.

Var det du som bodde sammen med hu tyske jenta som het Berit, som først sa at hu var oppkalt etter Berit Aunlie, som mora var fan av?


Mvh.

Erik Ribsskog



Magnar Skorven 20. november kl. 16:54 Rapporter

Kjente Fredrica bra når eg var der, men har ikkje hatt kontakt sidan.

Eg budde ikkje i same leiligheita som Berit, men tvers over gangen. Så eg var der ofte.



Erik Ribsskog 20. november kl. 17:00

Okey,

du bodde tvers over gangen ja.


Kjente du han tyskeren forresten, som hadde med egen bil dit, som kjente hu Berit, og som var på ferie i Danmark, på Mors, forresten?

Sorry hvis det blir mange spørsmål, det er bare kult å plapre litt om Sunderland, det finnes vel være steder, selv om folka ikke var så rike der.


Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter