Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. november 2009

Nå skal jeg på kurs i 'Basic Food Hygiene', med Jet. Det blir sikkert artig




Google Mail - Food Hygiene course










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Food Hygiene course











Wilson, Margaret
<Margaret.Wilson@liverpool.gov.uk>



Tue, Nov 17, 2009 at 12:52 PM




To:
eribsskog@gmail.com






Hi Erik

Following our telephone call a few moments ago I am confirming that the

next Basic Food Hygien course is here at the Jobbank at 9.20am on Monday

30th November. I will send a letter in the week to confirm this

Any problems please contact me

thanks



Margaret Wilson

Training Liaison Co-ordinator

JET Eastern Link

Jobbank

4 Tunnel Road

Wavertree

L7 6QD

0151 233 6173

fax- 0151 233 6117

email- margaret.wilson@liverpool.gov.uk

www.liverpooljet.org

www.liverpool.gov.uk

Liverpool's Year of the Environment 2009- Our City Our Planet



______________________________________________________________________

DISCLAIMER:



The information in this e-mail is confidential and may be read, copied or used only by the intended recipient(s). If you have received it in error please contact the sender immediately by returning the e-mail or by telephoning a number contained in the body of the e-mail then and please delete the e-mail without disclosing its contents elsewhere. No responsibility is accepted for loss or damage arising from viruses or changes made to this message after it was sent.  The views contained in this email are those of the author and not necessarily those of the author’s employer or service provider.



This email has been automatically scanned for viruses and malicious content by MessageLabs for your protection

______________________________________________________________________







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter