Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 3. desember 2009

NITO har sendt meg nøkkelknippe for feil land. Det var litt irriterings. Men men



PS.

Bluecoat, (hvor jeg søkte jobb, på mandag, og skrev om dette i en blogpost), var noe kunst-greier ja.

Bluecoat er ikke noe sånt, som er i alle byer i England, de er bare i Liverpool.

Det sa en canadisk dame til meg, hun som er på et av bildene, (som dessverre ble litt uklart).

De fotografiene hos Bluecoat, det er fotografier som det var lagret kopier av, et annet sted.

For Bluecoat-arkivet det brant dessverre opp, men noe ble reddet, siden de hadde kopier et annet sted da.

Det var derfor den utstillingen het 'lost'.

Jeg forklarte hun dama som jobba der, at jeg hadde egentlig tenkt å dra til Canada, når jeg skulle rømme fra Norge igjen, i 2005.

(For jeg venta på noen rehabiliteringspenger, fra myndighetene, som jeg var forespeilet).

Men da det jaktlaget kom, (som skulle drepe meg, på Løvås gård, 25. juli 2005), så hadde jeg ikke så mye penger, så jeg kom meg bare til England.

Så sånn var det.

Men men.

Det virka som et ganske rolig sted å jobbe ja, som jeg hadde inntrykk av.

Ei ung jente, som jobba der, satt bare å leste i ei bok, siden det ikke var noen hovedutstilling der nå, og siden de bygde om, til en ny utstilling da.

Så å jobbe på Bluecoat, hadde kanskje vært en grei jobb for meg, siden jeg driver mye med blogg og sånn og.

Kanskje jeg kunne ha blogga fra Bluecoat?

Når andre sitter og leser bøker på jobb der, så kunne vel jeg ha laget blogg, tenkte jeg.

Vi får se.

Så det er mye rart.

Det er helt sikkert.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter